Jak tak zrobisz to kierunek się nie zmieni.
Żeby zmienić kierunek to trzeba zmienić połączenie tylko jednej pary uzwojeń (ale to niekoniecznie pomoże, o czym dalej).
Najprościej rozłączyć przewody A' i A", i jeden z nich podłączyć do przewodu 230V.
A pozostałe 2 które zostaną wolne podłączyć o sieci.
Lepiej test zrobić z szeregowo podłączonym żelazkiem żeby czegoś nie spalić.

Jak silnik ruszy i będzie się kręcił w przeciwną stronę to będzie można podłączyć bez żelazka.
Jeżeli kierunek się nie zmieni to znaczy że silnik jest typu "repulsion induction motor" i kierunek się da zmienić tylko za pomocą zmiany położenia szczotek (trzeba będzie je obrócić o 45° (w tym przypadku, gdy są 4 szczotki)). Taki silnik ma uzwojenia na wirniku ale nie są one podłączone do niczego na zewnątrz, tylko są odpowiednio zwierane przez zwarte ze sobą szczotki.
W sumie to na 99% stawiam że to jest właśnie taki silnik. Po polsku się chyba nazywa silnik repulsyjny.