Zakup suwmiarki
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Zakup suwmiarki
Witam!
Jestem tu nowicjuszem i witam wszystkich forumowiczów. Mam mały problem, a mianowicie chcę zakupić 3 suwmiarki do warsztatu, jednak nie chcę górnej półki jak Mitutoyo czy coś podobnego.
Chciałbym zakupić suwmiarki elektroniczne 1500mm z granicą błędu 0,01mm do 150zł/szt.
Możecie coś polecić? Może Allegro? Proszę o pomoc!
Z góry dzięki!
Jestem tu nowicjuszem i witam wszystkich forumowiczów. Mam mały problem, a mianowicie chcę zakupić 3 suwmiarki do warsztatu, jednak nie chcę górnej półki jak Mitutoyo czy coś podobnego.
Chciałbym zakupić suwmiarki elektroniczne 1500mm z granicą błędu 0,01mm do 150zł/szt.
Możecie coś polecić? Może Allegro? Proszę o pomoc!
Z góry dzięki!
Tagi:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
Re: Zakup suwmiarki
W tej cenie zapomnij....seelman pisze:... Chciałbym zakupić suwmiarki elektroniczne 1500mm z granicą błędu 0,01mm do 150zł/szt. ...

Mariusz.
Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki
HAAS - frezarki, tokarki
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
1,5m z 0,01mm dokładności i to na suwmiarceseelman pisze:1500mm z granicą błędu 0,01mm do 150zł/szt.

Na poważnie, chyba po,yliło ci się 1 zero, suwmiarki z dokładnością 0,01mm to bujda i nawet jak coś takiego znajdziesz, to musisz traktować wyniki takiego pomiaru bardzo orientacyjnie. Suwmiarki z noniuszem konwencjonalnym odczytem Mitutoyo 0-150mm kosztują ok. 20 Euro. Dokładność 0,05mm. Do pomiaru z dokładnością 0,01mm służą mikrometry. Te mają zakres co 25mm. Mikrometr 0-25mm kosztuje mniej więcej tyle co suwmiarka.
Moja rada: kup sobie 3 suwmiarki i mikrometr/y o interesującym cię zakresie i naucz się używać noniusza, wyjdzie taniej.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2