Wykonanie komory i dyszy - ASG

Autor tematu
piotrekltk
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

Wykonanie komory i dyszy - ASG

Post napisał: piotrekltk » 01 paź 2012, 22:22

Witam. To mój pierwszy post na forum, generalnie jestem całkowicie zielony w temacie. Trafiłem tutaj, bo chciałbym stworzyć tak jak w temacie komorę hop up i dyszę które pracują w replikach ASG. Te elementy często wykonywane są z plastiku, ale w standardowych replikach bez problemu można dokupić tuningowe części z alu robione w technologii CNC, doszczelniane itp. Problem jest taki, że w jednej konkretnej replice ta komora z dyszą są kierunkowe(tym samym niestandardowe) - wyglądają tak jak standard, ale mają dodatkową szynę która powoduje, że za każdym razem dysza uderza w tej samej pozycji w komorę co zwiększa powtarzalność strzałów. To takie ogólniki żeby w miarę zrozumieć temat. Generalnie niestety części tuningowych w ten sposób niestandardowych nie ma, a w oryginale jest to zrobione z plastiku.

Chciałem się zorientować czy jest możliwość i jakie są koszta zrobienia takiej komory najlepiej z aluminium. Dodam, że jest to element naprawdę niewielki. Rozmiary to ok 6x4cm. Dysza ma ok 2-3cm, ale ta nie jest priorytetowa, fajnie byłoby oryginalną jednie doszczelnić, poniżej na zdjęciach postaram się zobrazować.

Kilka przykładowych zdjęć komór hop up wykonanych w techonologii CNC:
Obrazek
Obrazek
Ta niestandardowa ma jedynie w środku wgłębienie w które wpada "szyna" na dyszy.

Standardowa dysza:
Obrazek
A to dysza którą ja posiadam:
Obrazek
Jak widać po prostu na górze jest szyna. Do tego chciałbym wstawić do niej uszczelnienie tak jak jest w standardowych tuningowanych częściach, miałaby mieć po prostu wewnątrz miejsce na malutki oring. Element ten cały czas porusza się po innym więc oring ten miałby uszczelniać, ale nie sprawiać większych oporów. Tutaj może coś będzie widać:
Obrazek