Wybór specjalizacji (mechanika i budowa maszyn)

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
drunklemon
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1

Wybór specjalizacji (mechanika i budowa maszyn)

Post napisał: drunklemon » 27 kwie 2015, 14:51

Witam, jestem studentem drugiego roku politechniki poznańskiej wydział: budowy maszyn i zarządzania, kierunek mechanika i budowa maszyn. Dzisiaj otrzymaliśmy wiadomość od dziekanatu o tym iż mamy już zadeklarować specjalizację jaka wybieramy.
Do wyboru są następujące:
Informatyzacja i robotyzacja wytwarzania
Robotyzacja procesów technologicznych 15w 15l
Programowanie robotów i obrabiarek CNC 15w 15l
Systemy CAD/CAM 15w 15l
Modelowanie w systemach CAD 30p

Inżynieria mechaniczna
Zaawansowane procesy wytwarzania 15w 15l
Automatyzacja i robotyzacja procesów technologicznych 15w 15l
Programowanie robotów i obrabiarek CNC 15w 15l
Oprzyrządowanie technologiczne 15w 15p

Konstrukcja maszyn i urządzeń
Oprzyrządowanie technologiczne 15w 15p
Projektowanie maszyn technologicznych 15w 15p
Wytrzymałość konstrukcji cienkościennych 15w 15ćw
Metody obliczeniowe mechaniki konstrukcji 15w 15ćw

Technologia przetwarzania materiałów
Projektowanie wyrobów odlewanych 15w 15p
Projektowanie wyrobów kształtowanych obróbką plastyczną 15w 15p
Projektowanie wyrobów z tworzyw sztucznych 15w 15p
Wspomaganie komputerowe w przetwarzaniu materiałów 15w 15pl

Myślałem o CNC i programowaniu urządzeń bo jednak to jest chyba najbardziej przyszłościowe i się rozwija. Z drugiej strony wydaje mi się , ze konstruktor tez niezła opcja, a z kolei technologia przetwarzania materiałów i tworzywa sztuczne które wszędzie są. Którą polecacie wybrać?

Tagi:

davish88
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)

Post napisał: davish88 » 27 kwie 2015, 15:08