Wiertarka ws-15 jak mocować frezy
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Wiertarka ws-15 jak mocować frezy
Witam!
posiadam wiertarkę ws15 .. chciałbym dokupić do niej stół krzyżowy ( lub zrobić ) i pofrezować na niej trochę, a bynajmniej spróbować frezować .... problem w tym, że nie wiem jak mocować frezy..... normalnie to ( w tej wiertarce ) we wrzecionie mocuje się trzpień na stożek MK2 i na nim jest uchwyt wiertarski......
Są frezy trzpieniowe, które można mocować w tym uchwycie wiertarskim (jeśli trzpień jest <= 15..), ale nie jetem pewny, czy uchwyt utrzyma frez.
Kolejna sprawa to jak zamocować innego typu frezy?? np większe palcowe, walcowe, tarczowe, piłki itp. ????
Czy przerabiać w jakiś sposób wrzeciono?.. a jak tak to jak?...
czy mocować to jakoś do trzpienia na MK2..... i przejściówka jakaś>> jaka??
dołączam adjęcie wrzeciona wiertarki...( zrobiłem podczas wymiany łożysk );
PS ( niestety nie znam się na frezowaniu i sposobie mocowania frezów; )
czekam na podpowiedzi.. za kilkanaście minut dodam zdjęcie wrzeciona
link do wrzeciona:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e3 ... 04968.html
posiadam wiertarkę ws15 .. chciałbym dokupić do niej stół krzyżowy ( lub zrobić ) i pofrezować na niej trochę, a bynajmniej spróbować frezować .... problem w tym, że nie wiem jak mocować frezy..... normalnie to ( w tej wiertarce ) we wrzecionie mocuje się trzpień na stożek MK2 i na nim jest uchwyt wiertarski......
Są frezy trzpieniowe, które można mocować w tym uchwycie wiertarskim (jeśli trzpień jest <= 15..), ale nie jetem pewny, czy uchwyt utrzyma frez.
Kolejna sprawa to jak zamocować innego typu frezy?? np większe palcowe, walcowe, tarczowe, piłki itp. ????
Czy przerabiać w jakiś sposób wrzeciono?.. a jak tak to jak?...
czy mocować to jakoś do trzpienia na MK2..... i przejściówka jakaś>> jaka??
dołączam adjęcie wrzeciona wiertarki...( zrobiłem podczas wymiany łożysk );