Wiercenie w tokarce
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Wiercenie w tokarce
Cześć wszystkim!
Robię kartę instrukcji do projektu i mam zabieg obróbki zgrubnej - nawiercanie i wiercenie otworów M10 w tarczy.
Pomóżcie proszę bo nie wiem jak mam dobrać paramtery do obliczeń - Vc, posuw, Vf. Jaką mam przyjąć prędkość wrzeciona?
Robię kartę instrukcji do projektu i mam zabieg obróbki zgrubnej - nawiercanie i wiercenie otworów M10 w tarczy.
Pomóżcie proszę bo nie wiem jak mam dobrać paramtery do obliczeń - Vc, posuw, Vf. Jaką mam przyjąć prędkość wrzeciona?
Tagi:
-
GABE twoja odpowiedź miała mi pomóc? Też mam kilka nocy nieprzespanych przez ten projekt i przez wiele innych. Staram się to wszystko pojąć - czytam, oglądam, pytam, nie idę na łatwiznę i nie chce by ktoś za mnie to zrobił. Jestem studentką 3 roku i niestety jest mi tylko znane pojęcie tokarki, widziałam ją raz na oczy na hali jak sobie stała.
Wydaję mi się że nic w tym złego że próbuję szukać wszędzie pomocy

-
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
Kiedyś studiowałem 4 lata ale w innej dziedzinie niż obróbka skrawaniem. Zmieniłem zainteresowania i musiałem dużo się dokształcać, wciąż to robię.Zielona Ola pisze:GABE twoja odpowiedź miała mi pomóc? Też mam kilka nocy nieprzespanych przez ten projekt i przez wiele innych. Staram się to wszystko pojąć - czytam, oglądam, pytam, nie idę na łatwiznę i nie chce by ktoś za mnie to zrobił. Jestem studentką 3 roku i niestety jest mi tylko znane pojęcie tokarki, widziałam ją raz na oczy na hali jak sobie stała.
Wiele osób na tym forum nie pokończyło studiów i jest świetnymi fachowcami w swojej dziedzinie. Też musieli dużo się uczyć i dokształcać.
Wyobraź sobie tokarza który spędził godziny nad książkami, potem w praktyce nad tokarką. Usmarowane, pokaleczone ręce, czasami urwane palce........