Mam do wywiercenia otwory pod śruby w kilkunastu felgach aluminiowych. Problem polega na tym że od czasu do czasu przy którymś otworze złuszcza się i odpada lakier. Felgi są pomalowane proszkowo.

Felgę oklejam taśmą lakierniczą. Najpierw zrywam lakier frezem hss fi24 na 1mm w materiał, następnie wiercę wiertłem składanym vhm fi15 na wylot (cykl G83, odwiórowanie co 0,8 mm) później również składanym vhm fi22 (cykl G83, odwiórowanie co 0,5 mm) i na końcu robię w środku fazkę 60 stopni. Chłodziwo z zewnątrz.
Podejrzewam że problem może być przez za długie wióry. Niestety wiertła które posiadam nie mają holki/łamacza wióra. Jak daję jeszcze krótsze odwiórowanie to nie mogę już dobrać parametrów, wiertło skacze w materiale.
Macie jakieś pomysły albo możecie mnie nakierować na narzędzia które będą robiły jak najmniejszy wiór?
Pozdrawiam