wieloklin (wielowpust) wewnętrzny jak za ile i czy w ogole ?
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 321
- Rejestracja: 03 kwie 2005, 16:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wieloklin (wielowpust) wewnętrzny jak za ile i czy w ogole ?
pytanie na razie tak orientacyjnie, jak wykonać przy produkcji jednostkowej taki wieloklin wewnętrzny ? np 2...3szt detali by były z takim otworem.
i jakie tego koszty mogły by być 300? 500? 1000? za szt. za taki wieloklin?
średnica wrębów to coś około Φ32mm, na tym etapie nie mam pełnych danych, może się niestety okazać że w dodatku jest to stożek...., grubość materiału tak około 25..30 mm
tak orientacyjnie pytam i czy ktoś by się tego podjął ?
i jakie tego koszty mogły by być 300? 500? 1000? za szt. za taki wieloklin?
średnica wrębów to coś około Φ32mm, na tym etapie nie mam pełnych danych, może się niestety okazać że w dodatku jest to stożek...., grubość materiału tak około 25..30 mm
tak orientacyjnie pytam i czy ktoś by się tego podjął ?
- Załączniki
-
- pitman.jpg (20.46 KiB) Przejrzano 6382 razy
Tagi:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 321
- Rejestracja: 03 kwie 2005, 16:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no obrazek nawet jest podpisany pitman.. tak jest to ramie przekładni kierowniczej,
mam zamiar zrobić lift 3" na zawieszeniu i oryginalne ramie niespecjalnie mi pasuje (ze względu na kąty i delikatność),
generalnie nie chce nic przy tym spawać nie bardzo mam zaufanie w tym temacie poza tym diagnostą pewnie by się nie podobało...
dlatego pytanie ile ? i jak ?
mam zamiar zrobić lift 3" na zawieszeniu i oryginalne ramie niespecjalnie mi pasuje (ze względu na kąty i delikatność),
generalnie nie chce nic przy tym spawać nie bardzo mam zaufanie w tym temacie poza tym diagnostą pewnie by się nie podobało...
dlatego pytanie ile ? i jak ?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 9
- Posty: 321
- Rejestracja: 03 kwie 2005, 16:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tak wiem że jest taka jak i kilka innych możliwości tego typu z wykorzystaniem wieloklinu z oryginalnego ramienia, ale byłem ciekawy jak można to wykonać z jednego kawałka.Mariuszczs pisze:utnij ramię, obtocz z kołnierzem ( kołnierz od spodu ), wyfrezuj rowki na klin, w nowym ramieniu otwór odpowiedni z rowkami na kliny, wprasuj itd.....
to co zaproponowałeś jakbym dał na warsztat to dużo taniej chyba nie wyjdzie
jak już mówimy o tym co to faktycznie za element ... to całość by wychodziła na elektrodrążarkę, a czy z elektrodrążarki wyjdzie stożek gotowy pod końcówkę drążka, czy trzeba by go było jeszcze rozwiertakiem potraktować ?
[ Dodano: 2011-03-04, 22:42 ]
ale to pewnie dłuto trzeba dorobić ?IMPULS3 pisze:Wielokliny wewnętrzne w przypadku produkcji jednostkowej zazwyczaj wykonuje się na dlutownicy pionowej.
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 48
- Rejestracja: 22 cze 2010, 17:53
- Lokalizacja: polska
- Kontakt:
Na elektrodrążarce drutowej wykonuje się elementy do skomplikowanych przyrządów, form, wykrojników, itp. . Wielokliny w produkcji masowej są przeciągane lub przepychane.
Narzędzie jest drogie, detal w tysiącach sztuk tani. Przy tej ilości można dłutować, piłować pilnikiem, itd. metoda wg uznania i umiejętności oraz zasobności portfela.
Narzędzie jest drogie, detal w tysiącach sztuk tani. Przy tej ilości można dłutować, piłować pilnikiem, itd. metoda wg uznania i umiejętności oraz zasobności portfela.