Mati12-25 pisze: ↑09 gru 2019, 18:39
.... Wzór zaraz wyśle adres na PW. ....
Poszło.
Steryd pisze: ↑09 gru 2019, 18:36
Podniesienie sprawia jednorazowe wypuszczenie dawki oleju ręcznie.
I dlatego kazali mi dymać .
p.s.
Z instrukcji wzięte;
Układ smarowania jest układem typu oporowego, który wymusza przepływ oleju przez jednostki dozujące przy każdym z punktów smarowania w maszynie. W układzie zastosowano jedną jednostkę dozującą przy każdym punkcie smarowania: jedną dla każdej podkładki prowadnicy liniowej, jedną dla każdej śruby pociągowej i jedną do smarowania wrzeciona. Do smarowania systemu stosowana jest jedna pompa oleju. Pompa jest zasilana jedynie podczas ruchu wrzeciona i/lub osi. Po włączeniu zasilania, pompa przetłacza w przybliżeniu 3 cc oleju co 30 minut przez linie olejowe do punktów smarowania. Układ sterowania monitoruje pracę tego układu poprzez wewnętrzny przełącznik poziomu w zbiorniku i zewnętrzny przełącznik ciśnienia na panelu regulacji smaru.
Pompa smaru i wentylator wrzeciona znajdują się w tym samym obwodzie, który jest uruchamiany wówczas, gdy wykonywany jest program, a po zatrzymaniu programu pozostaje włączony na czas określony przez parametr 208 "Spin Fan Off Delay" (opóźnienie wyłączenia wentylatora wrzeciona).
Mariusz.