Tworzywo na CRASH PADY do motoru.
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1714
- Rejestracja: 13 sty 2006, 16:41
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Tworzywo na CRASH PADY do motoru.
Hej.
Chcę sobie zrobić tzw. CRASH PADY do motoru, które mają wyhamowywać i "ratować" motor podczas wywrotki/ślizgu. Szukam tworzywa, które w spotkaniu z asfaltem/betonem będzie się ścierało (też nie za szybko) a nie pękało od uderzenia i ślizgu.
Jakie tworzywo nada się do takiego elementu?
Chcę sobie zrobić tzw. CRASH PADY do motoru, które mają wyhamowywać i "ratować" motor podczas wywrotki/ślizgu. Szukam tworzywa, które w spotkaniu z asfaltem/betonem będzie się ścierało (też nie za szybko) a nie pękało od uderzenia i ślizgu.
Jakie tworzywo nada się do takiego elementu?
- Załączniki
-
- crash_pady.jpg (28.05 KiB) Przejrzano 4350 razy
https://www.instagram.com/cncworkshop.pl/
Obróbka CNC - frezowanie & toczenie
Obróbka CNC - frezowanie & toczenie
Tagi:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 707
- Rejestracja: 17 paź 2009, 13:45
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Myślę ze PE HMW 500 lub 1000
Przykładowe zastosowania ekstrudowanych i prasowanych płyt odmiany o dużej masie cząsteczkowej PE HMW 500 i PE UHMW 1000:
-odbojniki, listwy odbojowe, ochronne i ślizgowe dla statków i łodzi w portach, stoczniach
-koła zębate, części i elementy maszyn, przekładnie samosmarujące, prowadnice, ślizgi, -obudowy łożysk, tuleje ślizgowe
- listwy odbojowe
-sita, cedzaki, elementy pras (
Przykładowe zastosowania ekstrudowanych i prasowanych płyt odmiany o dużej masie cząsteczkowej PE HMW 500 i PE UHMW 1000:
-odbojniki, listwy odbojowe, ochronne i ślizgowe dla statków i łodzi w portach, stoczniach
-koła zębate, części i elementy maszyn, przekładnie samosmarujące, prowadnice, ślizgi, -obudowy łożysk, tuleje ślizgowe
- listwy odbojowe
-sita, cedzaki, elementy pras (
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1714
- Rejestracja: 13 sty 2006, 16:41
- Lokalizacja: Stargard
- Kontakt:
Dzięki Panowie. Coś wybiorę i zrobię sobie komplet i dla brata bo mamy takie same motorki.
W przypadku dobrej gleby to mam gdzieś motor, to ja mam wyjść cały
A tak poza tym to mam zamontowane gmole i do tych gmoli chcę jeszcze dodać crash pady by w miarę bezpiecznie potrenować wheelie
Na razie to mój pierwszy moto i dopiero drugi sezon (w pierwszym jeździłem tylko 3 miesiące...)
Pierwszy ślizg mam za sobą, szkoda była na ponad 1000zł więc zamontowałem gmole i pomyślałem jeszcze o crash padach, a nie chcę płacić za coś co mogę zrobić sam w swoim warsztacie
G3d pisze:Pamietaj jeszcze, ze za mocny: crashpad, mocowanie, sruba moze przekosic rame w przypadku dobrej gleby.
W przypadku dobrej gleby to mam gdzieś motor, to ja mam wyjść cały

A tak poza tym to mam zamontowane gmole i do tych gmoli chcę jeszcze dodać crash pady by w miarę bezpiecznie potrenować wheelie

Kawasaki ER5G3d pisze: Czym jezdzisz :> ?
Na razie to mój pierwszy moto i dopiero drugi sezon (w pierwszym jeździłem tylko 3 miesiące...)
Pierwszy ślizg mam za sobą, szkoda była na ponad 1000zł więc zamontowałem gmole i pomyślałem jeszcze o crash padach, a nie chcę płacić za coś co mogę zrobić sam w swoim warsztacie

https://www.instagram.com/cncworkshop.pl/
Obróbka CNC - frezowanie & toczenie
Obróbka CNC - frezowanie & toczenie
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 44
- Rejestracja: 10 paź 2009, 10:34
- Lokalizacja: Radziejowice
Jak kiedyś bawiłem się w stunt to robiłem z tego :
http://allegro.pl/show_item.php?item=2173567737
Dobrze amortyzuje uderzenie i nie pozwala żeby się motocykl prze-rolował
Ściera się średnio ale to zależy przy jakiej prędkości glebniesz
Aczkolwiek lepiej się wcale nie wywracać .
Jak masz puste ośki to możesz też sobie porobić takie małe crash pady przy kołach łącząc je prętem gwintowanym , ja tak robiłem ,
Można też zrobić taki sprytny uchwyt przy wydechu i przyczepić taki mały crash pad .
Tutaj masz fotkę poglądową http://www.bikepics.com/pictures/407064/
A tutaj widać przy wydechu http://www.bikepics.com/pictures/367206/
http://allegro.pl/show_item.php?item=2173567737
Dobrze amortyzuje uderzenie i nie pozwala żeby się motocykl prze-rolował
Ściera się średnio ale to zależy przy jakiej prędkości glebniesz

Aczkolwiek lepiej się wcale nie wywracać .
Jak masz puste ośki to możesz też sobie porobić takie małe crash pady przy kołach łącząc je prętem gwintowanym , ja tak robiłem ,
Można też zrobić taki sprytny uchwyt przy wydechu i przyczepić taki mały crash pad .
Tutaj masz fotkę poglądową http://www.bikepics.com/pictures/407064/

A tutaj widać przy wydechu http://www.bikepics.com/pictures/367206/