http://www.chipmaker.ru/files/file/10502/

Nieprecyzyjny opis i trudno będzie pomóc. Gniazdo na tulejki jest we wrzecionie i nie ma szans ocierać o nic. Jaki pierścionek na przodzie wrzeciennika? Nie myli kol. wrzeciennika z wrzecionem?LL pisze: okazało się, że ten pierścionek na samym przodzie wrzeciennika obcierał o gniazdo na tulejki - trochę podszlifowałem i jest zdecydowanie lepiej ale nadal nie potrafię tych luzów ustawić. Tak jak ktoś tu pisał albo ma luz albo kręci się ciężko. Może ma geometrię coś nie bardzo - w końcu z jakiegoś powodu ta przednia osłona ocierała o uchwyt na tuleje.
To było tarcie między kołnierzem wrzeciona a kołnierzem przedniego łożyska ślizgowego ?LL pisze:Witam! już pokazuję gdzie był problem. Ale tak jak pisałem to dalej obraca się ciężko. Jeszcze w kwestii obrotów, silnik zasilam z zasilacza więc na chwile obecna mam pewność, że z obrotami nie przesadziłem - kręci się to jakoś tak 300-400 RPM, nie próbuję więcej na razie.