tokarka tue 40
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 218
- Rejestracja: 02 sty 2007, 20:12
- Lokalizacja: Małopolska
Jutro zrobię fotki tabliczki i wstawię, ten stycznik to TSM-1 16A jednak okazało się że to nie to spaprałem podczas doprowadzania instalacji go garażu jeden kabelek źle podpoiłem i różnicówkę mi wywalało. Kolega elektryk przyszedł i zrobił i zaoferował że jak będę chciał to zrobi mi wszystko na nowo bo w środku starocie same.
mariohs
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 218
- Rejestracja: 02 sty 2007, 20:12
- Lokalizacja: Małopolska
Więc jeśli chodzi o metryczne to zgodnie ze schematem na tabliczce od dołu idzie 80 73 75 40
[ Dodano: 2012-06-23, 17:29 ]
Widziałem że na zdjęciach tabliczki posuwów umieszczonej przez ciebie w jednym z postów jest całkiem inaczej. Dziwna sprawa a z którego roku masz tę maszynkę może tu jest problem, mi w komplecie brakuje tej 86 i 34 ale to do calówek wiec mnie to mało interesuje.
Mam zdjęcia mojej tabliczki ale aparat tak kijowo robi że wielkie g na tym widać.
[ Dodano: 2012-06-23, 17:29 ]
Widziałem że na zdjęciach tabliczki posuwów umieszczonej przez ciebie w jednym z postów jest całkiem inaczej. Dziwna sprawa a z którego roku masz tę maszynkę może tu jest problem, mi w komplecie brakuje tej 86 i 34 ale to do calówek wiec mnie to mało interesuje.
Mam zdjęcia mojej tabliczki ale aparat tak kijowo robi że wielkie g na tym widać.
mariohs
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Z którego roku ta TUE 40, której robiłem zdjęcia to nie wiem bo to nie moja, ale czasem mam do niej dostęp. Przy okazji sprawdzę. Z tego co piszesz to też to w DTR jakoś dziwnie to podali bo po dwa razy wpisali niektóre koła a na wyposażeniu są po 1 sztuce.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 218
- Rejestracja: 02 sty 2007, 20:12
- Lokalizacja: Małopolska
Mam jeszcze pytanko odnośnie TUE 40 w koniku jest MK4 stożek czy 3? Bo maszynka jest w Tarnowie a ja pracuję w Kędzierzynie Koźlu a potrzebuję kupić trzpień do uchwytu wiertarskiego. Montowanie za pomocą 3 tulejek mnie denerwuje.
[ Dodano: 2012-06-27, 11:41 ]
A tu tak jak obiecałem najlepsza fotka tabliczki gwintów i posuwów jaką udało mi się wykonać na mojej maszynce. Niestety sama tabliczka jest trochę zniszczona jakiś burak nie wiedział że kładzie się na niej kawałek gumy, mnie za takie coś już w zawodówce by zabili.
[ Dodano: 2012-06-27, 11:41 ]
A tu tak jak obiecałem najlepsza fotka tabliczki gwintów i posuwów jaką udało mi się wykonać na mojej maszynce. Niestety sama tabliczka jest trochę zniszczona jakiś burak nie wiedział że kładzie się na niej kawałek gumy, mnie za takie coś już w zawodówce by zabili.
- Załączniki
-
- Obraz 009.jpg (50.97 KiB) Przejrzano 2604 razy
mariohs
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 113
- Rejestracja: 14 lip 2009, 21:04
- Lokalizacja: wojsławice
witam, dołączę do tematu bo to niejako dotyczy gwintów,
w mojej tue40 nie można włączyć śruby pociągowej na gwinty metryczne, wogóle jakos kulawo działa mi to prawe pokrętło, albo kręci sie wałek albo sruba i wałek, po odkręceniu pokryw nie znalazłem zadnych uszkodzen rowki w tym pokrętle są ok, czy ktoś może cos podpowiedziec?
w mojej tue40 nie można włączyć śruby pociągowej na gwinty metryczne, wogóle jakos kulawo działa mi to prawe pokrętło, albo kręci sie wałek albo sruba i wałek, po odkręceniu pokryw nie znalazłem zadnych uszkodzen rowki w tym pokrętle są ok, czy ktoś może cos podpowiedziec?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Też to samo stwierdziłem gdy byłem kiedyś u znajomego. Też to prawe pokrętło. Żeby przestawić na potrzebny skok trzeba było odkręcić pokrywę, przestawić pokrętło i przykręcić pokrywę. Nie było czasu na dochodzenie przyczyny. Może to trzeba solidnie przesmarować?
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.