tokarka precyzyjna do 3000zł
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
tokarka precyzyjna do 3000zł
Witam, czy w kwocie 3000 może ciut więcej idzie kupić tokarkę w miare precyzyjną, zależy mi na precyzji, nie będę używał jej do dużych rzeczy max 30mm srednica 150mm długośc, zalezy mi na dużej precyzji , możliwości gwintowania, żeby dawała radę stali nierdzewnej. Pewnie pytanie brzmi strasznie głupio, ale jestem kompletnym laikiem, i to miała by być moja pierwsza tokarka.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
Zapoluj na TOS MN80a, to była tokarka stołowa produkcji czechosłowackiej specjalnie przeznaczona do precyzyjnej obróbki w przemyśle optycznym i mechanice precyzyjnej. Jak trafisz w dobrym stanie, to nie ma nic lepszego. Były b. bogato wyposażone. Ja dałem 4k za egzemplarz z PZO z paroma szufladami wyposażenia.
Albo coś takiego:
http://allegro.pl/tokarka-stolowa-zegar ... 59435.html
Albo coś takiego:
http://allegro.pl/tokarka-stolowa-zegar ... 59435.html
Jeżeli pomogłem - nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
to co lepiej tego tosa czy tą zegarmistrzowską? ta zegarmistrzowska niby nowa, czy ona ma lewe obroty? może zna ktoś jej nazwę? czy jest ktoś w stanie określić jaką precyzją charakteryzują się tokarki zegarmistrzowskie? czy ona da radę ze stalą nierdzewną? tak jak wspomniałem głownie zależy mi na precyzji , no i żeby dawała radę z stalą nierdzewną. nie potrzebuję toczyć dużych elementów, jak wspomniałem max fi30mm i długość nie więcej jak 100-150mm
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)