sterowniki PLC
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 7
sterowniki PLC
Witam,
Od dłuższego czasu przymierzam się do wykonania sterowania starej(używanej) termoformierki próżniowej na sterowniku PLC. W planach mam przerobienie jeszcze kilku maszyn na sterowanie PLC , jeżeli dam sobie radę z termoformierką.
Do tej pory nie miałem do czynienia ze sterownikami tego typu, jestem "zielony".
Mam zatem pytanie do kolegów :
- jaki sterownik wybrać , aby sobie poćwiczyć i później zainstalować go w maszynie.
Cena nie odgrywa pierwszorządnej roli , najlepiej gdyby soft był po polsku, firma sprzedająca organizował krótkie szkolenia, lub gdzie za niewielką opłatą można by było sie przeszkolić.
Za wszelkie informację będę wdzięczny.
Od dłuższego czasu przymierzam się do wykonania sterowania starej(używanej) termoformierki próżniowej na sterowniku PLC. W planach mam przerobienie jeszcze kilku maszyn na sterowanie PLC , jeżeli dam sobie radę z termoformierką.
Do tej pory nie miałem do czynienia ze sterownikami tego typu, jestem "zielony".
Mam zatem pytanie do kolegów :
- jaki sterownik wybrać , aby sobie poćwiczyć i później zainstalować go w maszynie.
Cena nie odgrywa pierwszorządnej roli , najlepiej gdyby soft był po polsku, firma sprzedająca organizował krótkie szkolenia, lub gdzie za niewielką opłatą można by było sie przeszkolić.
Za wszelkie informację będę wdzięczny.
Tagi:
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 7
przyznam się , że pierwszzy raz słyszę o tych sterownikach.
Byłem nastawiony, że będą polecane siemensy, Mollery oraz \fatek.
Właściwie, to już prawie zdecydowałem się na FATEK , cena też nie jest wysoka.
Jedyna wada to ,że nie ma oprogramowania po polsku.
Najbliższy kurs jednodniowy w W-wie (3-grudnia) - bezpłatny.
W najbliższym tygodniu będę musiał kupić do nauki jakiś model i zacząc ćwiczyć , żeby na kurs nie pojechać zupełnie zielony.
Czy na temat Fateka ktoś mógłby się wypowiedzieć ?
Odp. dla Piotra 3D: