Witam Wszystkich
Mam mały problemik składam sprężarke Polską Firmy Aspa z Silnikiem 3JW6 . Jest to sprężarka przemysłowa 3 tłokowa ze zbiornikiem 180 litrów . Potrzebuje do tego zaworek bo mój przepuszcza powietrze albo podpowiedz gdzie coś takiego idzie dokupiś . Serdecznie Pozdrawiam
Sprężarka 3JW6
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 cze 2008, 12:10
- Lokalizacja: internet
- Kontakt:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 cze 2008, 12:10
- Lokalizacja: internet
- Kontakt:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 paź 2008, 12:26
- Lokalizacja: Rzeszów
Witam
Sprężarka ta jest problematyczna do serwisowania, wał korbowy jest zakładany na gorąco (trochę pracy przy ściąganiu i zakładaniu) Firma która ja produkowała nie istnieje, chciałem do niej kopic wał korbowy i nigdzie ich nie ma, zaworki są jeszcze dostępne w sprzedażny tak samo jak uszczelki ale głównie nie są to już części oryginalne tylko zamiennik. Zamiast remontować polecam zakup sprężarki np AirPol (były Pomet), Polmo Łódż, Wan. Sprężarka ASPA nie jest sprzętem przemysłowym tylko amatorskim (kiedyś nie było dostępnych innych dlatego był używany w przemyśle rzemieślniczym). Nadaj się do amatorskiego malowania przy ciągłym malowaniu pracuje niemalże ciągle a o piaskowaniu możesz zapomnieć. Obecnie mam AIRPOL N50 różnica jest jak miedzy niebem a ziemią.
Sprężarka ta jest problematyczna do serwisowania, wał korbowy jest zakładany na gorąco (trochę pracy przy ściąganiu i zakładaniu) Firma która ja produkowała nie istnieje, chciałem do niej kopic wał korbowy i nigdzie ich nie ma, zaworki są jeszcze dostępne w sprzedażny tak samo jak uszczelki ale głównie nie są to już części oryginalne tylko zamiennik. Zamiast remontować polecam zakup sprężarki np AirPol (były Pomet), Polmo Łódż, Wan. Sprężarka ASPA nie jest sprzętem przemysłowym tylko amatorskim (kiedyś nie było dostępnych innych dlatego był używany w przemyśle rzemieślniczym). Nadaj się do amatorskiego malowania przy ciągłym malowaniu pracuje niemalże ciągle a o piaskowaniu możesz zapomnieć. Obecnie mam AIRPOL N50 różnica jest jak miedzy niebem a ziemią.
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 420
- Rejestracja: 29 gru 2007, 21:01
- Lokalizacja: Warszawa
Nie przesadzajmy: 3JW60 to najpopularniejsza (nadal) polska sprężarka warsztatowa. Całe warszawskie PZO było wyposażone w te maszyny. Można ją dziś spotkać w wielu warsztatach samochodowych, wulkanizacyjnych itp. Do niedawna i ja miałem taką sprężarkę, która przez kilkanaście lat pracowała bez większych problemów, o awariach nawet nie ma co wspominać. Trzeba było pilnować oleju i usuwać skropliny. Prawdą jest, że ta maszyna nie nadaje się do piaskowania i dlatego właśnie moja ma już nowy dom. Drobne części zamienne miał zawsze dla mnie znajomy lakiernik, a na Śląsku ponoć nadal mozna zlecić remont tej maszyny.
pozdrawiam
Maciek
miłośnik maszyn parowych i silników GAD
Maciek
miłośnik maszyn parowych i silników GAD
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 22:22
- Lokalizacja: wroclaw
- Kontakt:
Witam
Temat moze stary a propo czesci to wszystkie są dostępne do 3jw60 jezeli ktos by potrzebowal prosze o kontakt.
www.wesolowski.com.pl
Pozdrawiam i witam wszystkich uzytkowników.

Temat moze stary a propo czesci to wszystkie są dostępne do 3jw60 jezeli ktos by potrzebowal prosze o kontakt.
www.wesolowski.com.pl
Pozdrawiam i witam wszystkich uzytkowników.
