spawarka230/400v
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Kontakt:
spawarka230/400v
witzm!!
kupiłem ostatnio spawarke transformatorową 230/400V jako ze jestem początkującym spawaczem to badziej się obawiałem samego spawania niż podłączenia...
w instrukcji nic nie pisało, ale sprawa wydawałą mi sie banalnie prosta
są 3 kable...przełączyłem na 400V i wykorzystując napiecie miedzyfazowe, podłączyłęm brazowy i żółty na dwie fazy, a przewód zółto-zielony na "0"..i co..i zonk...
spawarka wybija bezpieczenik (gdybym spawał to byłoby oczwyite ze przeciązenie i trza wymienic bezpiecznik, ale spawarka wybija jak ją włącze)!!!!!
kupiłem ostatnio spawarke transformatorową 230/400V jako ze jestem początkującym spawaczem to badziej się obawiałem samego spawania niż podłączenia...
w instrukcji nic nie pisało, ale sprawa wydawałą mi sie banalnie prosta
są 3 kable...przełączyłem na 400V i wykorzystując napiecie miedzyfazowe, podłączyłęm brazowy i żółty na dwie fazy, a przewód zółto-zielony na "0"..i co..i zonk...
spawarka wybija bezpieczenik (gdybym spawał to byłoby oczwyite ze przeciązenie i trza wymienic bezpiecznik, ale spawarka wybija jak ją włącze)!!!!!
-
- Kontakt:
...hm...jak podłałczysz 1~ i "0"...to skad tam się ma wziąc 400V ??????
jak podłałczysz 2~ oprócz "0"...to gdzie ten prąd popłynie??
nie ma możliwosci podpiac i fazy i jakimś cudm otrzymac 400V...
i nie ma możliwosci podpiąc 2 faz bez zera..
oczywiscie ze jest na spawarce przełącznik 230/400V...w przeciwnym razie nawet nie próbowałbym podłączyc spawarki do "siły"
to jest spawarka jedno-uzwojeniowa na 230/400 V.....trza wykorzystac napiecie 2 faz
oczywiscie ze jest na spawarce przełącznik 230/400V...w przeciwnym razie nawet nie próbowałbym podłączyc spawarki do "siły"
to jest spawarka jedno-uzwojeniowa na 230/400 V.....trza wykorzystac napiecie 2 faz
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2