Witam
Jestem tu nowy,a wiec przechodze do sprawy kupiłem uzywane palniki,reduktor i nie uzywaną wytwornice acetylenową 0,5 m3. Jako ze jestem początkujący chciałbym sie dowiedziec do czego służą te palniki i jak sprawdzic czy sie nadają do dalszego uzytkowania (poniżej podaje
link do zdjec tych palników) również mam pytanie o reduktor do tlenu którego manometr po prawej jest taki nie przejrzysty z daleka czy to moze wpywac na jakies uszkodzenia, i jak go sprawdzic czy bedzie działał na butli z tlenem (w linku równiez jego fotka),i ostatnie moje pytanie na ile roboczo godzin wystarczy 8 litrowa lub 40 litrowa butla z tlenem ???????
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13e ... db712.html Palniki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/425 ... dd848.html Reduktor
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
Spawarka gazowa-pytania początkującego
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
Uchwyt czarny współpracuje z palnikiem do cięcia tym na dole.Ma on dodatkowy kanał do podawania tlenu a zarazem wydmuchiwania przepalonego materiału. Po zakręceniu takiej śrubki u góry uchwytu uchwyt ten może służyć do spawania. Uchwyt aluminiowe okładki to starszy model uchwyt ale zdaje mi się że do niego nie założysz palnika do cięcia. Palniki 7 szt, służą do spawania i w zależności od grubości materiału stosuje się dany palnik. Palniki posiadają wymienne pyszczki ale nie pamiętam od którego numeru a tu wygląda że pięć z nich jest wymienne. Palniki sprawdzisz tylko w pracy, czy nie puszczają bokiem, czy płomień jest równomierny czy żądło jest jak wyrysowane.
Manometr to tylko chyba szkiełko bo było z plexy i zmatowiało ,jak działa prawidłowo to ustawisz raz i będziesz spawał ( kleił) bo to nie takie proste.
A tak na dobrą sprawę to rzucasz się na głęboką wodę ,Nie wiesz ile jest niebezpieczeństw prz spawaniu gazowym Mimo to powodzenia.
Manometr to tylko chyba szkiełko bo było z plexy i zmatowiało ,jak działa prawidłowo to ustawisz raz i będziesz spawał ( kleił) bo to nie takie proste.