SINUMERIK 810D
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 08:59
- Lokalizacja: POLSKA
SINUMERIK 810D
Witam :
Panowie potrzebuję parametry maszynowe ogólne i osiowe do tokarki TAE-45n Sinumerik 810D żeby posprawdzać jak ma być skonfigurowana ponieważ mam robotę na napędzane narzędzia i strasznie szarpie przy pozycjonowaniu wrzeciona na SPOS=0 G00 C0 i wywala alarm nadzór nad konturem i dodam że nie nie obsługuje na osi C G01... może KTOŚ pomóc ????
Panowie potrzebuję parametry maszynowe ogólne i osiowe do tokarki TAE-45n Sinumerik 810D żeby posprawdzać jak ma być skonfigurowana ponieważ mam robotę na napędzane narzędzia i strasznie szarpie przy pozycjonowaniu wrzeciona na SPOS=0 G00 C0 i wywala alarm nadzór nad konturem i dodam że nie nie obsługuje na osi C G01... może KTOŚ pomóc ????
TEORIA I PRAKTYKA NIE ZAWSZE IDĄ W PARZE
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1037
- Rejestracja: 01 kwie 2006, 22:08
- Lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
A masz hamulec na wrzecionie???
Jezeli tak to albo sie nie zalacza, albo trzyma za slabo, albo za mocno. Zacznij od tego.
Wrzeciono szarpie bo napedzane jest przez silnik wrzecionowy i dlatego stosuje sie hamulec zeby wyeliminowac drgania na przekladni. Oczywiscie jezeli regulacja hamulcem nie pomaga to mozna probowac odrobine wzmocnieniami.
Jezeli tak to albo sie nie zalacza, albo trzyma za slabo, albo za mocno. Zacznij od tego.
Wrzeciono szarpie bo napedzane jest przez silnik wrzecionowy i dlatego stosuje sie hamulec zeby wyeliminowac drgania na przekladni. Oczywiscie jezeli regulacja hamulcem nie pomaga to mozna probowac odrobine wzmocnieniami.
>>>>>>>>>> GELO <<<<<<<<<<
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 08:59
- Lokalizacja: POLSKA
Mam hamulec w postaci tarczy na wrzecionie ale on sie sie zalancza funkcjami wlacz albo wylacz najwiekszy problem stanowi spozycjonowanie wrzeciona bardzo chaotyczne i sadze ze przyczyną moze byc za duzy luz na przekładni bo az słychać stukot podczas pozycjonowania i przy toczeniu ze stala prędkością
TEORIA I PRAKTYKA NIE ZAWSZE IDĄ W PARZE
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1037
- Rejestracja: 01 kwie 2006, 22:08
- Lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Hamulec powinien sie zalaczac w momencie uzycia cyklu frezowania/ wiercenia.
Czy maszyna posiada ShoptTurn? Jezeli tak to obsluga hamulca bedzie realizowana za pomoca M-kodow w cyklu SPAC automatycznie . Jezeli probujesz pisac program z uzyciem napedzanych narzedzi samemu poprzez G-kody to sam tez musisz zadbac o uzycie funkcji M dla hamulca...
Czy maszyna posiada ShoptTurn? Jezeli tak to obsluga hamulca bedzie realizowana za pomoca M-kodow w cyklu SPAC automatycznie . Jezeli probujesz pisac program z uzyciem napedzanych narzedzi samemu poprzez G-kody to sam tez musisz zadbac o uzycie funkcji M dla hamulca...
>>>>>>>>>> GELO <<<<<<<<<<
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 168
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 08:59
- Lokalizacja: POLSKA
ja podczas wiercenia załączam hamulec po za indeksowaniu pozycji M56 zał M57 wył ,mnie wywala błąd czasem przy gwintowaniu albo z oprawki napędzanej czy też gwintowania w osi wrzeciona czyli Wrzeciono główne> SETMS(1) oprawka obrotowa> SETMS(2) "przekroczony nadzór nad konturem " kod na pozycjonowanie pisze tak
SPOS=0
G00 C0
ALE SPRÓBUJE TAK
SPOS=0
M56>ZAŁ HAMULCA
M57>WYŁ HAMULCA
G00 C0
M56
M57
SPOS=0
G00 C0
ALE SPRÓBUJE TAK
SPOS=0
M56>ZAŁ HAMULCA
M57>WYŁ HAMULCA
G00 C0
M56
M57
TEORIA I PRAKTYKA NIE ZAWSZE IDĄ W PARZE
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 483
- Rejestracja: 25 kwie 2010, 22:49
- Lokalizacja: rwlk