Rafal1231 pisze:Chciałem wydać tak z 4 tyś wiem nie ma szaleństwa bo wsumie nie sądziłem że da się wyrobić w tym budżecie ale zobaczyłem te chińskie i może akurat da się .
4k na jedno serwo to nie jest mało

spokojnie za tyle kupisz.
Mogę Ci podać ceny nowych napędów Delty z kwietnia tamtego roku.
Silnik z enkoderem absolutnym 1,5kw - ECMA-EA1315SS 375,00 USD
Sterownik do w/w silnika - ASD-A2-1521-M - 260,00 USD
Wtyczki - 15,00 USD
Terminal block z przewodem - 20,00 USD Chodzi o coś takiego:

Wysyłka to pewnie ok 150,00 USD na dziś.
Po doliczeniu VAT'u, cła, obsługi celnej itd. wychodzi ok 4500,00zł.
Można tutaj zbić koszty kupując:
-silnik z enkoderem inkrementalnym
-wersja sterownika ASD-B2 (nie można wpiąć liniału)
-kupić wersję ASD-A2(lub B2) -L (produkowana praktycznie tylko na rynek azjatycki, nie ma CAN'a, DMCNet'u i możliwości wpinania kart rozszerzeń).
-wybierając inną przesyłkę niż DHL (UPS lub Fedex np.) Jeśli nie masz firmy to jakość usługi celnej i dokumentów które Ci dostarczą nie będzie taka istotna

Przy wersji sterownika B2 potrzebny jest jeszcze kabelek do programowania (w PL po około 200zł. Na aliexpress około połowę z tego). Przy A2 wystarczy kabel jak do drukarki USB-B.
Sklepy które podałeś są dość drogie niestety. Wartość rynkowa takiego sprzętu jest znacznie niższa niż ta po jakiej są sprzedawane.
Dla porównania, np. używane Mitsubishi MR-J3-100A + HFSP102B (serwo 1kW z hamulcem) płaciłem 638,00 USD z przewodami i przesyłką. Dodatkowo cło (grosze) i VAT. W przypadku tego serwa, przy twojej aplikacji strojenie praktycznie Ci odpadnie ponieważ mają funkcję dostrajania się na bieżąco w locie w zależności od obciążenia. Oczywiście parametrów które można wpisać jest całe multum ale nie zawsze (czy też nie od razu) trzeba to robić (stosunkowo szybko i łatwo jest ten napęd uruchomić żeby działał dobrze co nie znaczy, że będzie wystrojony optymalnie). Dokumentacja uwzględnia tez bardzo wiele przypadków jeśli chodzi o problemy przy uruchamianiu co jest pomocne.
Niektóre symbole które powyżej podawałem są dla napędów 3x230V. Ale każdy z tych napędów ma odpowiednik 3x400V. Znajdziesz w dokumentacji bez problemu jak odczytać te symbole i jakich powinieneś szukać.
Delta:
http://www.acontrol.com.pl/uploads/pdf/ ... manual.pdf
http://www.acontrol.com.pl/uploads/pdf/ ... -guide.pdf
Mitsubishi:
https://dl.mitsubishielectric.com/dl/fa ... 30038l.pdf