hej niewiem czy to tu ale chybadobrzepiszępost
poszukuję urzywanych Przekładni planetarnyh i wariatorypodstawowa rzecz to 2 takiesame sztuki urzywane bądz nowe ale te derugie odstraszająmnie ceną
a teraz do rzeczy przerabiam cos a dokładniej silnik skrzyniąbiegów i dyferencjałem i potrzebuję obroty zpułosi zmniejszyc o około 1/3 jeśli ktos zapyta co to za ukąłd to z golfa 3 silnik 1,9 TDI 110 km będzie mi to słurzyło jako napęd jezdy w innym sprzecie istądmoje oszukiwania czy ktoś z forumowiczów pomoże?
[ Dodano: 2009-08-04, 22:18 ]
aha pytanie silnik ma 110km to jest 81kw podzielimyto na 2 koła napedowe czyli przekłądnia powinna miec maxymalny momęt odrbrotowy 40kw dobrze ?
jeśli w złym miejscu piszę proszę o przeniesienie tematu lub odesłąnie na odpowiednią stronę
Przekładnie planetarne i wariatory
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 1417
- Rejestracja: 23 cze 2008, 10:38
- Lokalizacja: OOL lub DW
- Kontakt:
Przekładnie planetarne i wariatory
[b]MACH3 cnc[/b]Tworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inne[b]EKRANY dla firm producentów maszyn[/b] Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 708 196 Tomek Komor [email protected]
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 31
- Rejestracja: 30 paź 2007, 20:49
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Przekładnie planetarne i wariatory
k-m-r1 pisze:hej niewiem czy to tu ale chybadobrzepiszępost
poszukuję urzywanych Przekładni planetarnyh i wariatorypodstawowa rzecz to 2 takiesame sztuki urzywane bądz nowe ale te derugie odstraszająmnie ceną
a teraz do rzeczy przerabiam cos a dokładniej silnik skrzyniąbiegów i dyferencjałem i potrzebuję obroty zpułosi zmniejszyc o około 1/3 jeśli ktos zapyta co to za ukąłd to z golfa 3 silnik 1,9 TDI 110 km będzie mi to słurzyło jako napęd jezdy w innym sprzecie istądmoje oszukiwania czy ktoś z forumowiczów pomoże?
[ Dodano: 2009-08-04, 22:18 ]
aha pytanie silnik ma 110km to jest 81kw podzielimyto na 2 koła napedowe czyli przekłądnia powinna miec maxymalny momęt odrbrotowy 40kw dobrze ?
jeśli w złym miejscu piszę proszę o przeniesienie tematu lub odesłąnie na odpowiednią stronę
Witam.
Zanim spróbuję Ci pomóc proszę o poprawienie pisowni. Wystarczy wkleić w dowolny program biurowy i sprawdzić. To jest kwestia szanowania języka polskiego i czytających.


Kolejna sprawa jednostki:
- "silnik ma 110km" to oznacza silnik ma 110kilometrów


- "81 kw"

Dobra teraz spróbuje Ci pomóc.
Pomiędzy wariatorem a przekładnią planetarną jest spora różnica. Przede wszystkim gabaryty i cena wariatora który przeniesie moc 81kW to możesz się przerazić. Musisz podać więcej szczegółów co chcesz z tego zrobić.
Moim zdaniem błędne są twoje założenia i tak po kolei:
Piszesz że przerabiasz cały silnik z ze skrzynią biegów (dyferencjał to przekładnia planetarna) więc jeśli nie zblokujesz przekładni planetarnej to nie uzyskasz na jednym kole 40,5kW to jest za proste jedno z kół tylko jedno



Kolejna sprawa i podstawowa

Musisz napisać konkretniej co chcesz z tego zrobić. Skoro masz skrzynię biegów to zmiana przełożenia daje takie możliwości zmiany obrotów że .....

Za mało danych , ale może wymiana skrzyni na taką z reduktorem np z terenówki, jedna przekładnia pomiędzy silnikiem a skrzynią, jakaś zwolnica?
Mam nadzieję że Cię nie uraziłem. Nie mam takiej intencji
Pozdrawiam
Sukces ma wielu ojców, porażka jest sierotą !
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 1417
- Rejestracja: 23 cze 2008, 10:38
- Lokalizacja: OOL lub DW
- Kontakt:
jest to napęd z golfa 3 a wykorzystać chcę jako układ jezdny coś jak by ciągnik
wykonałem inny układ alnik andoria 15-ka skrzynia star 28 most tylny zwężany star 25
miedzy silnikiem a mostem jest przekładnia kątowa 3-1 pomimo moich obaw o wycie i zużywanie jest dobrze i chodzi świetnie silnik z przekładnia łączą 3 paski klinowe z naciągiem mam podnośnik wykonany z siłownika dwustronnego reszta to z ursusa c-360 po przeróbkach czyli skracaniu
teraz mam większy silnik z skrzynią
zamiar mam wykonać ciągnik i teraz opcja pierwsza łamany w połowie jak fadromą bądź rosyjski kirov tu przykład
nie chcę kupywac gotowego ciągnika lecz sam wykonać z kilku względów
mniejsze spalanie
łatwiej dokonać mi przeróbki bo takowe będą potrzebne
wracając do sedna sprawy
potrzebuję zmniejszyć przełożenie na półosiach dlaczego? bo golfik jest dosc szybki
zmniejszając przełożenie uzyskam mniejsze prędkości większą moc i będę wykorzystywał wszystkie 5 biegu a nie pierwsze 2-3 więc chcę sie uporać z przekładnią nie uwzgledniając czy to będzie napęd na 2 koła czy na wszystkie 4
z góry powiem odpada zmiana skrzyni czy dyferencjału bo komputer sterujący pracą silnika pobiera informacje z rożnych czujników poumieszczanych w całej jednostce napędowej mniejsze spalanie
łatwiej dokonać mi przeróbki bo takowe będą potrzebne
wracając do sedna sprawy
potrzebuję zmniejszyć przełożenie na półosiach dlaczego? bo golfik jest dość szybki
zmniejszając przełożenie uzyskam mniejsze prędkości większa moc i będę wykorzystywał wszystkie 5 biegó a nie pierwsze 2-3 więc chcę sie uporać z przekładnią nie uwzględniając czy to będzie napęd na 2 koła czy na wszystkie 4
z góry powiem odpada zmiana skrzyni czy dyferencjału bo komputer sterujący pracą silnika pobiera informacje z rożnych czujników poumieszczanych w całej jednostce napędowej
wykonałem inny układ alnik andoria 15-ka skrzynia star 28 most tylny zwężany star 25
miedzy silnikiem a mostem jest przekładnia kątowa 3-1 pomimo moich obaw o wycie i zużywanie jest dobrze i chodzi świetnie silnik z przekładnia łączą 3 paski klinowe z naciągiem mam podnośnik wykonany z siłownika dwustronnego reszta to z ursusa c-360 po przeróbkach czyli skracaniu
teraz mam większy silnik z skrzynią
zamiar mam wykonać ciągnik i teraz opcja pierwsza łamany w połowie jak fadromą bądź rosyjski kirov tu przykład
nie chcę kupywac gotowego ciągnika lecz sam wykonać z kilku względów
mniejsze spalanie
łatwiej dokonać mi przeróbki bo takowe będą potrzebne
wracając do sedna sprawy
potrzebuję zmniejszyć przełożenie na półosiach dlaczego? bo golfik jest dosc szybki
zmniejszając przełożenie uzyskam mniejsze prędkości większą moc i będę wykorzystywał wszystkie 5 biegu a nie pierwsze 2-3 więc chcę sie uporać z przekładnią nie uwzgledniając czy to będzie napęd na 2 koła czy na wszystkie 4
z góry powiem odpada zmiana skrzyni czy dyferencjału bo komputer sterujący pracą silnika pobiera informacje z rożnych czujników poumieszczanych w całej jednostce napędowej mniejsze spalanie
łatwiej dokonać mi przeróbki bo takowe będą potrzebne
wracając do sedna sprawy
potrzebuję zmniejszyć przełożenie na półosiach dlaczego? bo golfik jest dość szybki
zmniejszając przełożenie uzyskam mniejsze prędkości większa moc i będę wykorzystywał wszystkie 5 biegó a nie pierwsze 2-3 więc chcę sie uporać z przekładnią nie uwzględniając czy to będzie napęd na 2 koła czy na wszystkie 4
z góry powiem odpada zmiana skrzyni czy dyferencjału bo komputer sterujący pracą silnika pobiera informacje z rożnych czujników poumieszczanych w całej jednostce napędowej
[b]MACH3 cnc[/b]Tworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inne[b]EKRANY dla firm producentów maszyn[/b] Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 708 196 Tomek Komor [email protected]