Przekładnia pasowa HTD 5 M
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 7
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 09:51
- Lokalizacja: Gdańsk
Przekładnia pasowa HTD 5 M
Witam!
Planuję zastosowanie przekładni pasowej do napędu śmigła. Silnik ma około 10kW. Planuję zastosować pasek HTD 5M o szerokości 25mm. Koło zdawcze 22 zęby, koło odbierające moment 48 zębów (2.182: 1). Czy ilość zębów na kole zdawczym jest wystarczająca, czy przekładnia wytrzyma taką moc?
Planuję zastosowanie przekładni pasowej do napędu śmigła. Silnik ma około 10kW. Planuję zastosować pasek HTD 5M o szerokości 25mm. Koło zdawcze 22 zęby, koło odbierające moment 48 zębów (2.182: 1). Czy ilość zębów na kole zdawczym jest wystarczająca, czy przekładnia wytrzyma taką moc?
Tagi:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 maja 2010, 15:32
- Lokalizacja: Częstochowa
https://www.contitech.de/pages/produkte ... HTD_en.pdf
tu masz przykłady dobierania pasa względem obrotów, mocy itd
tu masz przykłady dobierania pasa względem obrotów, mocy itd
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 maja 2010, 15:32
- Lokalizacja: Częstochowa
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
pila ma obciązenia duzo wieksze niż smiglo, przy wsce czy mzecie - solo to nie jest, solo ma 14 kuni, moze kijowy pas ? a w rozrządzie samochodowym to co niby masz ? jak nie htd 5m, neoprenowy z kordem z wlokien szklanych, kwestia obrotow i obciązenia, krajzega jednak ma wieksze obciązenia jak smiglo.
ja mam w trampku smigło fi 168 jakoś na przekładni wielorowkowej, pas szerokosc 80 mm
ja mam w trampku smigło fi 168 jakoś na przekładni wielorowkowej, pas szerokosc 80 mm
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 8363
- Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
- Kontakt:
e, 8M w autlach to raczej nie jest, byłbym nawet sklonny stwierdzić ze zarys zeba jest prostokatny aniżeli okragły.
odnosnie kół i paskow wielorowkowych gdzises mi sie rzuciło w oczy jako napęd alternatora i pompy wody - szukałem silnika do wiatraka stosunkowo malego i mocnego, niekoniecznie duzych obrotów i chiba w subaru imprezie ... ale nie jestem pewien.
odnosnie kół i paskow wielorowkowych gdzises mi sie rzuciło w oczy jako napęd alternatora i pompy wody - szukałem silnika do wiatraka stosunkowo malego i mocnego, niekoniecznie duzych obrotów i chiba w subaru imprezie ... ale nie jestem pewien.
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 7
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 kwie 2015, 09:51
- Lokalizacja: Gdańsk
W sumie to mam koła lekkie, aluminiowe i nieprzyzwoicie tanie, właśnie od pompy wspomagania i alternatora na pasek 6PK. przełożenie tez odpowiednie. Chyba przy tym zostanę i dotoczę tylko piastę na łożysko i śmigło. Nie będę wyważał otwartych drzwi, choć pasek zębaty ma chyba więcej zalet. Napisz coś więcej o swojej konwersji trampka (mam sentyment, bo w latach 80tych takim jeździłem) , o tym jak się sprawuje reduktor, jakiej wielkości koła zastosowałeś i na jaki pasek.