Projektowanie CAD- CAM ćwiczenia
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 3
Projektowanie CAD- CAM ćwiczenia
Witam
Uczę się na programistę CAM- CAD używając programów Solidworks i Solidcam.
obecnie jestem na etapie projektowania dla frezarek 3 osiowych.
Potrzebuję ćwiczeń związanych z programowaniem.
Czy może ktoś podesłać mi jakiś przykładowy element do wykonania wraz z informacjami odnośnie procesu obróbczego. Najlepiej takiego który już jest w produkcji aby można było porównać wyniki.
- materiał,
- wymiary materiału,
narzędzia - prosiłbym podać na początek konkretne jakie są używane, nie mam doświadczenia w doborze.
-parametry obrabiarki moc max obroty przekładnia wrzeciona ( pasowa, zębata)
Na podstawie danych wykonam projekt wraz z dokumentacją animację toru narzędzia i
G-code do wglądu na forum.
Oczywiście liczę na konstruktywną krytykę i uwagi.
P.s. Kilka moich projektów z solidworksa i solidCama:
http://flic.kr/ps/2dpEtW
I filmik na youtube:
[youtube][/youtube]
(z powodu słabej grafiki mała rozdzielczość)
Pozdrawiam Arek
Czy może ktoś podesłać mi jakiś przykładowy element do wykonania wraz z informacjami odnośnie procesu obróbczego. Najlepiej takiego który już jest w produkcji aby można było porównać wyniki.
- materiał,
- wymiary materiału,
narzędzia - prosiłbym podać na początek konkretne jakie są używane, nie mam doświadczenia w doborze.
-parametry obrabiarki moc max obroty przekładnia wrzeciona ( pasowa, zębata)
Na podstawie danych wykonam projekt wraz z dokumentacją animację toru narzędzia i
G-code do wglądu na forum.
Oczywiście liczę na konstruktywną krytykę i uwagi.
P.s. Kilka moich projektów z solidworksa i solidCama:
http://flic.kr/ps/2dpEtW
I filmik na youtube:
[youtube][/youtube]
(z powodu słabej grafiki mała rozdzielczość)
Pozdrawiam Arek
Tagi:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
Re: Projektowanie CAD- CAM ćwiczenia
Witamtowdi.arek pisze:Witam