Projekt prasy śrubowej.
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 5
Projekt prasy śrubowej.
Witam, jestem studentem mechaniki i budowy maszyn. Mam do wykonania projekt prasy śrubowej i mam takie głupie pytanie do was. Otóż moja koncepcja wygląda mniej więcej
TAK
Problem w tym, że nie bardzo wiem jak to jest zrobione, że element, który dociska nie kręci się razem z śrubą. W jaki sposób jest to zamocowane w korpusie? Jakim elementem?
TAK
Problem w tym, że nie bardzo wiem jak to jest zrobione, że element, który dociska nie kręci się razem z śrubą. W jaki sposób jest to zamocowane w korpusie? Jakim elementem?
Tagi:
-
No właśnie chodziło mi o to jak to jest połączone. Ok, u mnie w założeniach jest, że wysokość robocza wynosi 1m więc już sam nie wiem jak to zrobić, żeby z korpusa nie wyleciało. Do tego naciska ma być o przekroju kołowym fi 1m i sile 25kN.
Do tej pory nie brakowało mi wyobraźni, nie miałem problemów z kreską. Po prostu kiepsko znam elementy stosowane w mechanice. Próbuję się cały czas dokształcać na własną rękę, że tak powiem ale nie od razu Rzym zbudowano.
Edit:
Tak trochę przeszukuję internet i wydaje mi się, że płytka ślizgowa nie wytrzymałaby obciążenia. Może łożysko oporowe?
I jeszcze jedno pytanie, w jaki sposób te łożysko by było połączone z śruba?
Do tej pory nie brakowało mi wyobraźni, nie miałem problemów z kreską. Po prostu kiepsko znam elementy stosowane w mechanice. Próbuję się cały czas dokształcać na własną rękę, że tak powiem ale nie od razu Rzym zbudowano.
Edit:
Tak trochę przeszukuję internet i wydaje mi się, że płytka ślizgowa nie wytrzymałaby obciążenia. Może łożysko oporowe?
I jeszcze jedno pytanie, w jaki sposób te łożysko by było połączone z śruba?
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 2