Pokaż kotku co masz w środku

Przy okazji wymiany uszczelki chciałem pokazać jak wygląda wrzeciennik od środka.
[youtube][/youtube]
Ten Twój ma pewnie coś ok. 2800 obr/min. a oryginalny wg tego co podajesz pewnie ok. 900 obr/min. (1 para biegunów - 3 pary biegunów). I oryginał ma dużo większy moment.tomchlop pisze:Witam
Mam w niej nieoryginalny silnik. Ten ma 1,1kW a w DTR jest 0,85kW. Nie wiem ile miał obrotów oryginalny ale ten ma chyba wyższe. Na pierwszym biegu przy obecnym położeniu paska to wg tabliczki prędkość maksymalna 250 obr/min a mi wyszła 650 obr/min. Będę zmieniał układ paska bo strach pomyśleć na jaką prędkość się wkręci na drugim biegu. W oryginale 1600 obr/min. Mogłaby mi odlecieć...