Prasa krawędziowa Amada-pierwsze kroki w ży
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Prasa krawędziowa Amada-pierwsze kroki w ży
Witam serdecznie! Stawiam pierwsze kroki jako operator pras krawędziowych.... Zatrudniłem się jako operator, firma ma przyuczyć do zawodu operatora... Z wykształcenia jestem ekonomistą, ale różne fachy wykonywałem( od mechaniki po elektryka)... Rysunek techniczny w miarę czytam... Proszę o wyjaśnienie jak dla laika co to są za parametry X1,X2 Y1,Y2 R1,R2 Z1,Z2 Proszę być wyrozumiałym dla mnie... Pozdrawiam serdecznie...
Powoli, małymi krokami i można osiągnąć cel...
Tagi:
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
W przypadku pras krawędziowych parametry o jakich mówisz są to osie , którymi za pomocą odpowiednio wpisanych wartościach sterujesz.
I tak oś:
X i X2 (w zależności od wyposażenia) - ustalasz wartość gnącego materiału
R i R2 - ustawiasz wysokość zderzaków bazujących
Z i Z - ustawiasz rozstaw zderzaków
Y i Y2 - ustawiasz wartość kąt gięcia - w większości nowych pras ograniczasz się do wpisania w odpowiednie miejsce wartości kąta i ewentualnie korekty jeśli jest taka potrzeba
I tak oś:
X i X2 (w zależności od wyposażenia) - ustalasz wartość gnącego materiału
R i R2 - ustawiasz wysokość zderzaków bazujących
Z i Z - ustawiasz rozstaw zderzaków
Y i Y2 - ustawiasz wartość kąt gięcia - w większości nowych pras ograniczasz się do wpisania w odpowiednie miejsce wartości kąta i ewentualnie korekty jeśli jest taka potrzeba
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
Re: Prasa krawędziowa Amada-pierwsze kroki w ży