Powiększyć część
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
Powiększyć część
Witam.
Jestem studentem i wykonuję projekt maszyny na zaliczenie. Generalnie sprawa idzie dobrze, ale problem mam jeden. Zrobiłem jedną część i się okazało, że jest za mała dwukrotnie. Robić od nowa nie chcę, zatem szukam sposobu na programowe zwiększenie obiektu. Znaleźć nie mogę, ani na widoku, ani w pomocy, w internecie też nie.
Jest gdzieś taka opcja, aby powiększyć i zachować proporcje?
Jestem studentem i wykonuję projekt maszyny na zaliczenie. Generalnie sprawa idzie dobrze, ale problem mam jeden. Zrobiłem jedną część i się okazało, że jest za mała dwukrotnie. Robić od nowa nie chcę, zatem szukam sposobu na programowe zwiększenie obiektu. Znaleźć nie mogę, ani na widoku, ani w pomocy, w internecie też nie.
Jest gdzieś taka opcja, aby powiększyć i zachować proporcje?
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
To dziwne co piszesz bo u mnie w pomocy jest takie zagadnienie. Mam SolidWorksa 2010Hasish pisze: Znaleźć nie mogę, ani na widoku, ani w pomocy, w internecie też nie.
Wpisz w pomocy "Operacje skali"
Napisz też co za SolidWorksa masz, chociaż wydaje mi się że w starszych wersjach niż 2010 powinna być taka operacja.
Scientists dream about doing great things. Engineers do them.
James A. Michener
James A. Michener
-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Nie ma znaczenia czy to wersja studencka czy nie i zdecydowanie w wersji studenckiej nic nie usunięto. Wersja studencka od komercyjnej nie różni się niczym poza tym że z definicji jest dostępna o wersję niżej niż komercyjna. No ale to tak tytułem wstępu
Jeśli chcecie przeskalować model należy wejść we Wstaw ->Operacje ->Skala
Wybrać sposób skalowania, wpisać współczynnik skali i gotowe.
Jeśli będzie potrzeba w tym miejscu http://www.youtube.com/user/SzkolenieSo ... ature=mhee zamieszczę stosowny filmik.
Jeśli chcecie przeskalować model należy wejść we Wstaw ->Operacje ->Skala