Witam serdecznie, jestem studentem 3 roku wydziału inżynierii mechaniczne,
moj problem dotyczy znalezienia i dobrania odpowiedniego materiału do wykonania osi wagonowej do wagonu towarowego. Szukałem w googlle, nic nie znalazlem, bylem w normowni dla studentow, cos znalazlem, ale materiał P35B został nazwany prehistorycznym i nie przeszedł, następnymi materiałami jakie brałem po uwagę to: 35SG oraz 40H2MF, również zaden z tych materialow nie przeszedl.. Byłem w wypożyczalni, znalazlem kilka (starych juz) ksiazek o kolejnictwie, eksploatacji wagonow, zero wzmianki na ten temat.. Może ktoś tu z zgromadzonych mial kiedys doczynienia z takimi rzeczami i bylby w stanie pomoc i zaproponowac ewentualnie jaki material moglby byc odpowiedni?
Agh, Imir, dr M .. jak ktos zna nazwisko to wie z kim zdalo mi sie meczyc..
Z góry dzieki za pomoc.
Ps. mam nadzieje ze w dobrym dziale umiescilem posta.
Pozdrawiam
Pomoc w dobraniu materuału na OŚ WAGONOWĄ
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
No własnie kosmiczny material to to nie jest, teoretycznie te stale ktore wymienilem wczesniej mogly by przejsc, ale jak to moj dr.. powiedzial kolejaze by mnie zlinczowali
stal dla kolejnictwa caly czas mi chodzi po glowie, ale jakos nie mozna znalesc info na ten temat.. Dzieki za odpowiedź, biore sie za szukanie i pisanie maila do tej firmy.
pozdrawiam
Maila do kilku firm juz wyslalem i czekam na odpowiedź, chodz nie wiem jakakolwiek firma mi odpowie, ale licze na szczescie
jednak gdyby ktos w miedzyczasie wiedzial cos wiecej na chwile obecna niz ja to prosze o info.
pzdr

pozdrawiam
Maila do kilku firm juz wyslalem i czekam na odpowiedź, chodz nie wiem jakakolwiek firma mi odpowie, ale licze na szczescie

pzdr
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
Witam kolegę
W książce "Wagony kolejowe i hamulce" (Adam Kalinkowski, Andrzej Orlik) z 1981roku pisze:
"oś jest wykonana w kształcie walca (o kurcze