pocienianie, stożkowanie rury
pytanie amatora
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
pocienianie, stożkowanie rury
Witam
pierwszy mój temat na tym forum, jestem amatorem, potrzebuje Waszej podpowiedzi
Mam rurę aluminiową 6061 średnica zew 36 mm gr. 1,5mm długość 700 mm potrzebuje żeby na drugim końcu rury płynnie przeszła w średnice zew 20 mm Można powiedzieć " taki duży stożek " Jaką metodą moge to osiągnąć ? jaka technologia, jakie zakłady się tym zajmują, jak to można wykonać amatorsko jako 1 przykładową sztukę. Pomóżcie mi coś,
Pozdrawiam, Jurek
pierwszy mój temat na tym forum, jestem amatorem, potrzebuje Waszej podpowiedzi
Mam rurę aluminiową 6061 średnica zew 36 mm gr. 1,5mm długość 700 mm potrzebuje żeby na drugim końcu rury płynnie przeszła w średnice zew 20 mm Można powiedzieć " taki duży stożek " Jaką metodą moge to osiągnąć ? jaka technologia, jakie zakłady się tym zajmują, jak to można wykonać amatorsko jako 1 przykładową sztukę. Pomóżcie mi coś,
Pozdrawiam, Jurek
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 5
Re: pocienianie, stożkowanie rury
Cześć.
A jakoś "zaturlać" się nie da ?
Nie wiem czy amatorsko to ciągnienie dało by się jakoś zrobić.
Nie wiem do czego to i jak musi być estetyczne czy osiowe,
ale może po prostu wspawać rurkę fi 20 na kołnierz TIGiem ?
Albo może trochę głupszy pomysł: wyciąć klin szlifierką wzdłuż rury, zaklepać, " zaturlać"
i pospawać TIG.
Tylko , że tu ładnie to nie będzie raczej.
A jakoś "zaturlać" się nie da ?

Nie wiem czy amatorsko to ciągnienie dało by się jakoś zrobić.
Nie wiem do czego to i jak musi być estetyczne czy osiowe,
ale może po prostu wspawać rurkę fi 20 na kołnierz TIGiem ?
Albo może trochę głupszy pomysł: wyciąć klin szlifierką wzdłuż rury, zaklepać, " zaturlać"

Tylko , że tu ładnie to nie będzie raczej.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Dziękuje za propozycje Wam.