Piko LAN
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 7
Piko LAN
Witam szanownych kolegów. Czy moglibyście mi pomóc w ustawieniu parametrów odnośnie karty sieciowej aby połączyć się z piko M? Wczoraj jeszcze działało połączenie LAN choć połączenia programu z płytka nie było. Dzisiaj ani rusz. Cały czas informacja że kabel sieciowy odlaczony. W protokole internetowym wpisałem poprawne parametry według dokumentacji piko. System jaki używam to XP. Podlaczalem też dwa laptopy z win7 i też "kabel odlaczony". W tematach ustawień komputerowych jestem zielony dlatego zwracam się do Was z pomocą. Internet przez kabel dziala
-
Re: Piko LAN
Więc niezawodny Cosimo rozwiązał problem.
Panowie jak mogę zmienić stan wyjść aby z wysokiego był normalnie stan niski. Czy da się zrobić rewers?
Panowie jak mogę zmienić stan wyjść aby z wysokiego był normalnie stan niski. Czy da się zrobić rewers?
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 5
- Kontakt:
maryush80 pisze:Więc niezawodny Cosimo rozwiązał problem.
Byś się podzielił informacją co było powodem?
maryush80 pisze:Panowie jak mogę zmienić stan wyjść aby z wysokiego był normalnie stan niski. Czy da się zrobić rewers?
A PLC jest negacja stanów. Chyba wykrzyknikiem. W instrukcji jest napisane.
Robert
-
Właśnie nie napisałem gdzie tkwił problem bo tak do końca nie wiem. Ogólnie to wysłałem płytkę do Cosimo do sprawdzenia, odesłał mi i teraz działa bez żadnego ale.
Czytam instrukcje i czytam. Jest fachowo opisane tylko że ja nie jestem już taki fachowy. Nie wiem w której linii coś pozmieniać a nie chciałbym niczego uwalic. Zawsze lepiej zwrócić się do kogoś kto się na tym zna a ja uczę się dopiero. Czy mógłbyś mnie jakoś lopatologicznie nakierowac co mam zmienić?