Obróbka korbowód
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 430
- Rejestracja: 13 lip 2011, 21:57
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 430
- Rejestracja: 13 lip 2011, 21:57
- Lokalizacja: Wrocław
Sluchaj korbowód to cholernie ważna część silnika,jeżeli pytanie jest tak ogólnie postawione to na ten temat praca magisterska to mało..
jaki silnik,jaka moc,jakie obroty,jaka pojemność silnika,jaki wał,jakie łożyska,jakie tłoki,jakie sworznie,jaki sposób pracy silnika-taka technologia przygotowania korbowodu...to co Ci napisać ?
jaki silnik,jaka moc,jakie obroty,jaka pojemność silnika,jaki wał,jakie łożyska,jakie tłoki,jakie sworznie,jaki sposób pracy silnika-taka technologia przygotowania korbowodu...to co Ci napisać ?
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 34
- Rejestracja: 23 lis 2010, 19:33
- Lokalizacja: plock
właśnie widzisz to nie jest żadna praca tylko projekt ogólny na III semestrze.Parametry pracy mi nie są potrzebne ponieważ nie miałem jeszcze tego.
Z tego co się wstępnie dowiedziałem to jest tak
Przedkuwka
Odkuwka
Srutowanie
Defektoskopia
Kalibrowanie na zimno i tutaj pytanie ile takie coś może trwać ? okolo 5 min w przypadku korbowodu ?
Hartowanie
Szlifowanie
Koniec. Brakuje tutaj czegoś ?
Z tego co się wstępnie dowiedziałem to jest tak
Przedkuwka
Odkuwka
Srutowanie
Defektoskopia
Kalibrowanie na zimno i tutaj pytanie ile takie coś może trwać ? okolo 5 min w przypadku korbowodu ?
Hartowanie
Szlifowanie
Koniec. Brakuje tutaj czegoś ?