Obróbka korbowód

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.

Autor tematu
bocik
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 5
Posty: 34
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:33
Lokalizacja: plock

Obróbka korbowód

#1

Post napisał: bocik » 30 lis 2011, 17:48

Czy odkuwkę korbowodu poddaję sie jeszcze jakimś procesom np szlifowanie ?



Tagi:


bob35
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 417
Rejestracja: 05 maja 2007, 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała

#2

Post napisał: bob35 » 30 lis 2011, 20:09

Tak poddaje jeszcze paru innym
OGŁOSZENIE!!! Zamienię dobrą prace w dynamicznie rozwijającym się kraju na zasilek w krajach starej uni.


Autor tematu
bocik
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 5
Posty: 34
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:33
Lokalizacja: plock

#3

Post napisał: bocik » 30 lis 2011, 20:19

możesz wymienić jakim ? lub podać link do jakiegoś tematu.Ja na ten temat nic znaleźć nie mogę


mariuszbroda
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 430
Rejestracja: 13 lip 2011, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

#4

Post napisał: mariuszbroda » 01 gru 2011, 00:04

po co takie ogólne pytanie...
od momentu odkucia do uznania,że jest gotowy śmiało można wymienić ze 40 operacji...


Autor tematu
bocik
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 5
Posty: 34
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:33
Lokalizacja: plock

#5

Post napisał: bocik » 01 gru 2011, 08:37

Musze napisać proces technologiczny do projektu żeby koszty wyliczyć.W internecie jest praca inzynierska w której jest odkuwa i z niej wynika że po tej właśnie odkuwce można już zakładać gotowy element.Dlatego pytam jakie operacje "trzeba" zastosować po odkuwce


bob35
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 417
Rejestracja: 05 maja 2007, 10:23
Lokalizacja: Bielsko-Biała

#6

Post napisał: bob35 » 01 gru 2011, 16:32

A na co ty liczysz że napiszemy za ciebie?
OGŁOSZENIE!!! Zamienię dobrą prace w dynamicznie rozwijającym się kraju na zasilek w krajach starej uni.


Autor tematu
bocik
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 5
Posty: 34
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:33
Lokalizacja: plock

#7

Post napisał: bocik » 01 gru 2011, 17:23

liczę na to że powiecie mi jakie procesy wykonuje się po odkuwce lub powiecie na jakich stronach mogę to znależć.

A wy na co liczycie pisząc takie posty ?

Jak bym znał te procesy to bym nie pisał na forum- ale napisałem wieć widocznie nei wiem.


mariuszbroda
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 430
Rejestracja: 13 lip 2011, 21:57
Lokalizacja: Wrocław

#8

Post napisał: mariuszbroda » 02 gru 2011, 01:02

Sluchaj korbowód to cholernie ważna część silnika,jeżeli pytanie jest tak ogólnie postawione to na ten temat praca magisterska to mało..
jaki silnik,jaka moc,jakie obroty,jaka pojemność silnika,jaki wał,jakie łożyska,jakie tłoki,jakie sworznie,jaki sposób pracy silnika-taka technologia przygotowania korbowodu...to co Ci napisać ?


Autor tematu
bocik
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 5
Posty: 34
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:33
Lokalizacja: plock

#9

Post napisał: bocik » 02 gru 2011, 07:51

właśnie widzisz to nie jest żadna praca tylko projekt ogólny na III semestrze.Parametry pracy mi nie są potrzebne ponieważ nie miałem jeszcze tego.

Z tego co się wstępnie dowiedziałem to jest tak
Przedkuwka
Odkuwka
Srutowanie
Defektoskopia
Kalibrowanie na zimno i tutaj pytanie ile takie coś może trwać ? okolo 5 min w przypadku korbowodu ?
Hartowanie
Szlifowanie

Koniec. Brakuje tutaj czegoś ?


AndrzejJS
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 508
Rejestracja: 24 lip 2008, 03:06
Lokalizacja: Europa

#10

Post napisał: AndrzejJS » 02 gru 2011, 08:07

Przypuszczalnie obróbki skrawaniem, dość skomplikowanej.
Przed szlifowaniem.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”