Migomat hobbistyczny - 2000zł
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 1
Migomat hobbistyczny - 2000zł
Witam,
Prowadzę warsztat tokarski i co jakiś czas natrafia mi się potrzeba pospawania jakiś przyrządów do frezarki lub zespawania kilku profili.
Szukam spawarki Mig/mag w budżecie około 2000 zł
Znalazłem 3 takie urządzenia:
1. Spawarka Magnum MIG 210 Synergia Easy (zestaw allegro 2000zł)
2. Spawarka SHERMAN MIG 200 HD (zestaw allegro 2000zł)
3. www.tiglab.pl/pl/p/MIG-210-S-NR1/2509?f ... vxrLI35jDg
Trzecią spawarkę polecił mi sklep, twierdzą że jest dużo lepsza od poprzednich i posłuży na lata.
Jestem laikiem w kwesti spawarek, spawałem kilka razy urządzeniem przygotowanym przez kogoś.
Zależy mi by spawarka była walizkowa, szybki transport. Nie spawam zawodowo. Po prostu szkoda mi czasu jeździć do spawacza z pierdołami typu przyspawanie nakrętki do śruby.
Pozdrawiam
Prowadzę warsztat tokarski i co jakiś czas natrafia mi się potrzeba pospawania jakiś przyrządów do frezarki lub zespawania kilku profili.
Szukam spawarki Mig/mag w budżecie około 2000 zł
Znalazłem 3 takie urządzenia:
1. Spawarka Magnum MIG 210 Synergia Easy (zestaw allegro 2000zł)
2. Spawarka SHERMAN MIG 200 HD (zestaw allegro 2000zł)
3. www.tiglab.pl/pl/p/MIG-210-S-NR1/2509?f ... vxrLI35jDg
Trzecią spawarkę polecił mi sklep, twierdzą że jest dużo lepsza od poprzednich i posłuży na lata.
Jestem laikiem w kwesti spawarek, spawałem kilka razy urządzeniem przygotowanym przez kogoś.
Zależy mi by spawarka była walizkowa, szybki transport. Nie spawam zawodowo. Po prostu szkoda mi czasu jeździć do spawacza z pierdołami typu przyspawanie nakrętki do śruby.
Pozdrawiam
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
Re: Migomat hobbistyczny - 2000zł
Ja od jakiś 2 lat używam Shermana MIG200M i nie mam się do czego przyczepić. Może za krótko pracowała, bo w tym czasie pracowała z kilkanaście godzin.
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Cześć,