Koło pasowe czy w tym przypadku można to zrobić z aluminium
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
Koło pasowe czy w tym przypadku można to zrobić z aluminium
Witam mam pytanie odnośnie koła pasowego do samochodu .
Chcę wytoczyć nowe koło pasowe na wał owe koło pasowe wchodzi w dolną część bloku i jest mocowane do wału po części która wchodzi w blok chodzi gumowy uszczelniacz.
I tu jest problem nie mogę dostać materiału na to koło i pomyślałem o aluminium gdyż w mojej okolicy znalazłem sklep w którym można dostać taki kawałek aluminium . Problem dotyczący aluminium to taki czy uszczelniacz nie wytrze rowka w miejscy po którym ma styk z kołem ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/534 ... f2639.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ed ... e7cf3.html
Dodam jeszcze że do tego koła będzie przykręcone kolejne które będzie mocowane na 3 śrubach . W miejscu gdzie jest śruba mocujące będzie zostawione więcej materiału tak aby wywiercić 3 otwory i je nagwintować
Chcę wytoczyć nowe koło pasowe na wał owe koło pasowe wchodzi w dolną część bloku i jest mocowane do wału po części która wchodzi w blok chodzi gumowy uszczelniacz.
I tu jest problem nie mogę dostać materiału na to koło i pomyślałem o aluminium gdyż w mojej okolicy znalazłem sklep w którym można dostać taki kawałek aluminium . Problem dotyczący aluminium to taki czy uszczelniacz nie wytrze rowka w miejscy po którym ma styk z kołem ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/534 ... f2639.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ed ... e7cf3.html
Dodam jeszcze że do tego koła będzie przykręcone kolejne które będzie mocowane na 3 śrubach . W miejscu gdzie jest śruba mocujące będzie zostawione więcej materiału tak aby wywiercić 3 otwory i je nagwintować
Tagi:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1500
- Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
- Lokalizacja: lublin
Daj sobie spokój z poprawianiem konstruktorów/inżynierów. Ten króciec jest szlifowany ,utwardzany i dokładnie ustawiony bez bicia promieniowego z wałem. Wizualnie zrobił ładnie , jak nie utwardzisz symering szybko wytrze ci rowek ,a olej szybko znajdzie tam ujście. Kup koło nowe , szrot ale bez oznak zużycia , i kłopot z głowy.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość
Nie wszyscy mnie zrozumieli mam 2 takie koła oba są w stanie dobrym i nie ma przecieków przez pierścień gumowy . Problem polega na tym że montuje kompressor i napęd ma być od wału wiec jakoś muszę połączyć oba koła . Więc pomyślałem że pierwsze wytoczę od nowa tyle ze zostawię więcej materiału od czoła aby można było zrobić 3 otwory i je nagwintować .
Wcześniej napęd był od wspomagania ale łożyska na pompie nie są tak wytrzymałe no i nie zmieści się takie kolo pod maską wiec robię napęd od wału .
Może macie jakieś inne rozwiązanie tego problemu ?
Wcześniej napęd był od wspomagania ale łożyska na pompie nie są tak wytrzymałe no i nie zmieści się takie kolo pod maską wiec robię napęd od wału .
Może macie jakieś inne rozwiązanie tego problemu ?
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1500
- Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
- Lokalizacja: lublin
Ta wypowiedź zmieniła moje spojrzenie na problem. Nie wiem jakie to auto ale popatrz na koła Audi VW, te które mają klimę . Tam zdaje mi się że jest tak łączone jak ty sobie to zaplanowałeś . Tylko centrowanie pierwszego jest na mini flanszy . Robiłem rozrząd w jakimś aucie i na 100% tak były łączone koła.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 8
- Posty: 8
- Rejestracja: 22 gru 2011, 10:56
- Lokalizacja: Zamość