Jestem zielony i potrzebuje gwintownicy
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Jestem zielony i potrzebuje gwintownicy
Witam
Potrzebuje poręcznej (czyt jak najtańszej) gwintownicy.
Będę nią gwintował pręt i rurę z plexi (to chyba brzmi dziwnie)
i o ile wiem dobrze jak robi się gwint zewnętrzny to kompletnie nie wiem w jaki sposób i jakimi narzędziami robi się gwint wewnętrzny.
Czy do tego nadaje się zwykła gwintownica np jak ta ?
http://allegro.pl/item1169389230_rothen ... i_kit.html
wiem ze mozna zrobić gwint wewnętrzny przy pomocy frezarki a jakoś inny "domowy sposób" ?
Pozdrawiam
Potrzebuje poręcznej (czyt jak najtańszej) gwintownicy.
Będę nią gwintował pręt i rurę z plexi (to chyba brzmi dziwnie)
i o ile wiem dobrze jak robi się gwint zewnętrzny to kompletnie nie wiem w jaki sposób i jakimi narzędziami robi się gwint wewnętrzny.
Czy do tego nadaje się zwykła gwintownica np jak ta ?
http://allegro.pl/item1169389230_rothen ... i_kit.html
wiem ze mozna zrobić gwint wewnętrzny przy pomocy frezarki a jakoś inny "domowy sposób" ?
Pozdrawiam
Tagi:
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 1
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Witam
dziekuje za wszystkie odpowiedzi
na razie nic nie potrzebuje konkretnego bo trwa moj proces myślowo-konstrukcyjny
i dzieki tej dyskusji zmienila sie moja cała koncepcja i poprawcie mnie jesli zle kombinuje
skoro z wytrzymałościa gwintów z plexi bywa róznie to (nie wiem co kolega mial na mysli z tym heilcoil czy wsadem dla mnie to czarna magia) ale lepiej jest przykleic jakis metalowy gwint do tego plexi czyż nie ?
bo bedzie odkręcany w swoim zyciu wiele razy a i sprawny i wytrzymały ma byc
a wlasnie wyczytalem ze ten hailcoil o ktorym mowil kolega to to czego szukam... pytanie tylko czy to jest drogie ? np taki 2cale
dziekuje za wszystkie odpowiedzi

na razie nic nie potrzebuje konkretnego bo trwa moj proces myślowo-konstrukcyjny