Jaki program wybrać?
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
Jaki program wybrać?
Witam
MAm pytanie odnośnie programu, że tak powiem, pośredniego, między AutoCAD a Mach3 abym mógł generować gkody projektów z AutoCAD, zdjęć itp. Nie wiem za bardzo co opisać, co by mnie dokładnie interesowało bo jestem jeszcze zielony w tej kwestii. Chciałbym generować kody z plików DXF, JPG, BMP itp rysunki wektorowe, robienie płaskorzeźb, skomplikowane kształty itp. Jaki program, w miarę dobry i nie za drogi, najlepiej by się nadawał na tego typu operacje? Jak do tej pory miałem styczność z lazycam i to tak pobieżnie. Jest on w miarę wydajny?
Dzięki za pomoc
MAm pytanie odnośnie programu, że tak powiem, pośredniego, między AutoCAD a Mach3 abym mógł generować gkody projektów z AutoCAD, zdjęć itp. Nie wiem za bardzo co opisać, co by mnie dokładnie interesowało bo jestem jeszcze zielony w tej kwestii. Chciałbym generować kody z plików DXF, JPG, BMP itp rysunki wektorowe, robienie płaskorzeźb, skomplikowane kształty itp. Jaki program, w miarę dobry i nie za drogi, najlepiej by się nadawał na tego typu operacje? Jak do tej pory miałem styczność z lazycam i to tak pobieżnie. Jest on w miarę wydajny?
Dzięki za pomoc
Tagi:
-
Raczej odpada. Trochę za drogi, 8000 Euro z tego co znalazłem. To może trochę inaczej. Jakiś CAM na poziomie cenowym do 1000zł, który jest sprawdzony, dobry i wygeneruje mi gkod z projektów AutoCAD plus jakieś grawerowanie itp. Jak widać jestem zielony więc może odpowiedź w stylu "kup to i będziesz zadowolony" wystarczy, abym mógł zacząć coś robić bardziej skomplikowanego bo jak do tej pory to jakieś drobne gkody pisałem ręcznie.
[ Dodano: 2015-11-16, 22:37 ]
Czy LazyCam wystarczył by mi na początek?
[ Dodano: 2015-11-16, 22:37 ]
Czy LazyCam wystarczył by mi na początek?
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 1
Pytanie co to znaczy skomplikowane kształty...
Do zamiany 1 no moze 3