Jaki ploter wybrać?

Plotery tnące

Autor tematu
kordan
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2

Jaki ploter wybrać?

Post napisał: kordan » 26 lis 2009, 10:26

Witam,

jestem zainteresowany zakupem plotera frezującego 3D.

Przeglądając sieć natrafiłem na modele LYNX-1325F oraz LYNX-2030F. Niestety nie znam się na jakości powyższych wyrobów. Przeczytałem, że są to modele produkcji chińskiej. W związku z tym mam trochę mieszane uczucia co do tych maszyn.

Następny model,który przyciągnął moją uwagę to BLACKBIRD 1520 firmy Kimla. Niestety cena jest zbyt wysoka, jak na moje warunki,gdyż chciałbym zmieścić się w max. 70-75 tyś.

Czy warto zakupić model chiński? Myślę, że wśród tylu specjalistów będzie ktoś w stanie mi odpowiedzieć na to pytanie. Nie chciałbym wpakować tyle kasy w maszynę, która się rozleci po krótkim czasie.

Może polecicie maszyny innych firm?

Generalnie będę pracował na PCV i podobnych do długości 4m, a także aluminium.

Z góry dziękuję za poświęcony mi czas.

Tagi:

Awatar użytkownika

Piotr Rakowski
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Kontakt:

Post napisał: Piotr Rakowski » 27 lis 2009, 08:22

Witam,

Tak się składa, że LYNX-y to moje maszyny. Nie będę Cię przekonywał do nich, bo to Ty sam musisz zdecydować o tym, co dla Ciebie najlepsze - Kolego.

Zawsze weź pod uwagę to, że sprzedawca (rozsądny sprzedawca - oczywiście) pracuje na swoją renomę. Byłbym ostatnim idiotą, gdybym wciskał moim klientom maszyny, co do których nie mam pewności o ich niezawodności. Weź też pod uwagę, że ich awaryjność biłaby mnie po kieszeni.