Jaką tokarkę manualną na początek?
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Jaką tokarkę manualną na początek?
Witam forumowiczów.
Jestem dosyć początkujący w temacie aczkolwiek mam dwie ręce i szybko się uczę. Planuję zacząć zabawę z własnymi latarkami różnego rodzaju, ale podstawowa sprawa to nurkowanie. Generalnie jestem elektrykiem stąd pomysł połączenia kilku moich hobby...
Szukam jak najtańszej tokarki cnc, która mógłbym takie latarki zacząć sobie tworzyć. Myślałem o ręcznej maszynie, ale jak szaleć to szaleć, aczkolwiek nie jest to niezbędne. Mogę ręcznie tworzyć swoje dzieła. ☺ Chciałbym aby można było toczyć z materiałów średnicy fi max 200 a długości max 500 ale może być mniej troszkę.
Nie chciałbym jej sam budować, po prostu kupić gdzieś używaną i uczyć się powoli. Generalnie zabawa.
Ile trzeba by było przeznaczyć $ na taką? Gdzie zacząć szukać? Na jakich modelach się skupić?
Z góry dzięki za każdą informację, pomoc.
Jestem dosyć początkujący w temacie aczkolwiek mam dwie ręce i szybko się uczę. Planuję zacząć zabawę z własnymi latarkami różnego rodzaju, ale podstawowa sprawa to nurkowanie. Generalnie jestem elektrykiem stąd pomysł połączenia kilku moich hobby...
Szukam jak najtańszej tokarki cnc, która mógłbym takie latarki zacząć sobie tworzyć. Myślałem o ręcznej maszynie, ale jak szaleć to szaleć, aczkolwiek nie jest to niezbędne. Mogę ręcznie tworzyć swoje dzieła. ☺ Chciałbym aby można było toczyć z materiałów średnicy fi max 200 a długości max 500 ale może być mniej troszkę.
Nie chciałbym jej sam budować, po prostu kupić gdzieś używaną i uczyć się powoli. Generalnie zabawa.
Ile trzeba by było przeznaczyć $ na taką? Gdzie zacząć szukać? Na jakich modelach się skupić?
Z góry dzięki za każdą informację, pomoc.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2016, 17:44 przez zejnowski, łącznie zmieniany 2 razy.
Tagi:
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
Re: Jaką tokarkę cnc na początek?