Jak wykonać karuzelę aby się obracała
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Jak wykonać karuzelę aby się obracała
Witam, pojawiam się tu z dość nietypowym problemem.....
chcę zrobić dziecku karuzelę i chciałbym aby się obracała o 360 stopni myślę zrobić ją ze stali nierdzewnej ogólnie mam problem z tym co zrobić aby obracała się ale jednak była stabilnie przytwierdzona do dolnej konstrukcji nie wiem czy jakaś część za to odpowiada czy coś innego jestem amatorem pierwszy raz będę wykonywał taką machinę i nie zbyt wiem co tam w środku musi siedzieć .........
Z góry dzięki
chcę zrobić dziecku karuzelę i chciałbym aby się obracała o 360 stopni myślę zrobić ją ze stali nierdzewnej ogólnie mam problem z tym co zrobić aby obracała się ale jednak była stabilnie przytwierdzona do dolnej konstrukcji nie wiem czy jakaś część za to odpowiada czy coś innego jestem amatorem pierwszy raz będę wykonywał taką machinę i nie zbyt wiem co tam w środku musi siedzieć .........
Z góry dzięki
Tagi:
-
- Posty w temacie: 2
Re: Jak wykonać karuzelę aby się obracała
To może nie rób ,bo szkoda dzieciaka . Wysupłaj parę złociszy i zlec komuś ,kto ma o tym pojęcie.carpediem66 pisze: mam problem z tym co zrobić aby obracała się ale jednak była stabilnie przytwierdzona do dolnej konstrukcji nie wiem czy jakaś część za to odpowiada czy coś innego jestem amatorem pierwszy raz będę wykonywał taką machinę i nie zbyt wiem co tam w środku musi siedzieć .........
-
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
Z takim pojęciem to wątpię w powodzenie misji. Popatrz na gotowe konstrukcje jak są zrobione to złapiesz jakiś obraz co i jak.carpediem66 pisze:wiem ale chciałbym się też nauczyć robić takie rzeczy ..... od czegoś trzeba zacząć
Powiedzcie mi tylko jeszcze jak to zamocować żeby się wszystko kupy trzymało... takie łożysko to chyba nie bardzo da się przyspawać do rury ( nierdzewka).....
-
- Lider FORUM (min. 2000)