Jak uruchomić silnik, który ma za dużą moc do instalacji
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 602
- Rejestracja: 28 cze 2007, 14:39
- Lokalizacja: Siedlce
Tak mi się też wydaje.
Ale jeśli uzwojenie pierwszego biegu jest nieproporcjonalnie małe w stosunku do drugiego to w zasadzie te moce nie są jakieś tam zależne od siebie.
Nie bardzo się na tym znam, ale dużo różnych rzeczy już widziałem.
J
Ale jeśli uzwojenie pierwszego biegu jest nieproporcjonalnie małe w stosunku do drugiego to w zasadzie te moce nie są jakieś tam zależne od siebie.
Nie bardzo się na tym znam, ale dużo różnych rzeczy już widziałem.
J
Kto się nie bawi, ten nie żyje 
Zakres działalności: gwałty, wymuszenia, haracze.

Zakres działalności: gwałty, wymuszenia, haracze.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 7
- Posty: 602
- Rejestracja: 28 cze 2007, 14:39
- Lokalizacja: Siedlce
To tylko schemat, nie muszą być identyczne, a jakby były to moc drugiego biegu byłaby 2x pierwszy.
Tak mi się wydaje.

Dla potomności załączam schemat podłączenia różnych typów silników dwubiegowych.
Może komuś się przyda.
Jacek
Tak mi się wydaje.

Dla potomności załączam schemat podłączenia różnych typów silników dwubiegowych.
Może komuś się przyda.
Jacek
Kto się nie bawi, ten nie żyje 
Zakres działalności: gwałty, wymuszenia, haracze.

Zakres działalności: gwałty, wymuszenia, haracze.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2057
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 16:04
- Lokalizacja: Poznań
Trochę późno, ale wcześniej nie czytałem tego tematu. Dwa wzorki wyjaśniają całość.Agent0700 pisze:To tylko schemat, nie muszą być identyczne, a jakby były to moc drugiego biegu byłaby 2x pierwszy.
1) M=k1 x i
2) P= k2 x M x n
M- moment ; i - prąd; P - moc; n- obroty; k1 i k2 - współczynniki zależne od parametrów silnika. Dla silnika Y/YY prąd dla drugiej prędkości (YY) jest ca 2x większy (poł. równoległe) i obroty ca 2x większe. Stąd moc będzie ca 4x większa.