
I teraz dwa powiązane ze sobą pytania:
- jak zrobić joint, żeby to kółko po pierwsze postawiło się na szynie, po drugiej mogło się po niej przesuwać? Nawet nie musi się obracać

- i drugie pytanie: usiłując zrobić tego jointa samodzielnie zauważyłem przy kolejnych nieudanych próbach, że komponent koło szynowe, złożony z ciała oraz dodanego z biblioteki łożyska nie zachowuje się jak jedna całość, funkcji joint "poddaje się" tylko ciało, łożysko zaś zostaje na pierwotnym miejscu. Dlaczego? Gdy ręcznie ruszam tym komponentem, przesuwa się całość, czemu przy joint łożysko zostaje nieruchome?
Dodane 1 godzina 20 minuty 42 sekundy:
Ech, sam sobie odpowiadam, ale może ktoś skomentuje, czy dobrze kombinuję. Odnośnie drugiego pytania - okazało się proste, stworzyłem wewnątrz komponentu połączenie między ciałem a łożyskiem. Natomiast co do zasadniczego problemu - do rysunku dorysowałem ramę, która ma wiązać kółka ze sobą, kółka powiązałem z ramą i dopiero wtedy stworzyłem joint między ramą (z dowiązanymi kółkami) a szyną. Całość działa, nie podoba mi się jedynie fakt, że offset między ramą z kółkami a szyną musiałem ustawiać ręcznie, by wizualnie kółko wyglądało na spoczywające na szynie. Nijak nie udało mi się tego zrobić "programowo".
