Intermac master stone

Dyskusje na temat innych obrabiarek i systemów sterowania stosowanych w maszynach przemysłowych

Autor tematu
kamiennik
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1

Intermac master stone

Post napisał: kamiennik » 14 sie 2012, 23:11

Wszystkich witam serdecznie.

Od 2 lat jestem operatorem programistą centrum do kamienia. Niestety w poniedziałek zaliczyłem kolizję. Pilarze wycieli kamień o 5 cm dłuższy niż miał być, ja wymiaru nie sprawdziłem i frezem "wbiłem" się w kamień. Z materiałem nie problem, poszedł na mniejsze formatki tylko że wnioskuję oś A w maszynie się przestawiła, teraz podczas obróbki np blatu z przodu wszystko ok z tyły babole, ewidentne przesunięcie osi A.
Potrzebujemy pomocy, ja i 2 pilarzy, szef za serwis nam kasę potrąci i z pracy powyrzuca. :-(
Sterowanie osai, działa pod dosem, numeru nie pamiętam, ktoś wie jak parametry w osiach zmienić i jak najprościej dowiedzieć się o ile oś się przestawiła. Czas mamy do poniedziałku, w poniedziałek mamy ruszyć ze zleceniem na schody z zaokrąglonymi rogami i maszyna musi działać na 100%. W tej chwili robię na 2 programy, przód i tył ustawiam inne grubości, w kształtach "zamkniętych" już tej możliwości nie będę mieć. Za pomoc jesteśmy w stanie zapłacić, jakieś normalne $.

Może coś zdjęcie pomoże, panel i sterowanie wygląda jak u nas.

Za wszystkie podpowiedzi, dziękujemy.Obrazek

Tagi:

dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1

Post napisał: dance1 » 17 sie 2012, 16:48

Napiszę z pamięci, jakbym o czymś zapomniał, spiszę jutro z maszyny.
Na dolnych zakładkach wybierasz
UTILITY
AMP
Wybierasz pracujący AMP będzie przy nim compiled Y
SELECT AXIS
Wybierasz oś ciebie interesującą, znowu
SELECT AXIS
AXIS CHARACTER
Masz dostęp do wszystkich parametrów tej osi
Przechodzisz na 2 stronę, klawisz Page down.
Interesujący cię parametr to null offset.