witam ma ktoś z okolic ślaska, opola na frezowanie felg w rozsądnej cenie chce osiągnać efekt orginału
http://olx.pl/oferta/felgi-bbs-gti-r17- ... b5hE7.html
po roku użytkowania felg zaczeły się sypać ,ktoś jeżdził zimą i płatami schodził lakier
frezowanie felg bbs
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 5771
- Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
- Lokalizacja: Westfalia
spróbuj zadzwonić do ATT w Częstochowie, może mają trochę czasu, bo to nie frezować trzeba, ale przelecieć powierzchnię płytką diamentową (może wcześniej zedrzeć lakier czarny i na nowo proszkiem pomalować). Po wszystkim trzeba zabezpieczyć wszystko tzw. klarem (bezbarwnym). Problem w tym, że profil, po jakim trzeba toczyć diamentem trzeba pomierzyć (żeby za dużo nie zebrać), a to się nie każdemu chce.
Może dałoby się tylko na 2 kolory pomalować i efekt byłby do przyjęcia. Jeśli tak, to w ATT też to potrafili.
Może dałoby się tylko na 2 kolory pomalować i efekt byłby do przyjęcia. Jeśli tak, to w ATT też to potrafili.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 5771
- Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
- Lokalizacja: Westfalia
To ja dołożę jeszcze punkt zero
0. Wytrawić (chromianowanie), żeby lakier miał się czego trzymać i nie odpadł po jakimś czasie.
1. pomalować na czarno lakierem proszkowym.
2. Przetoczyć cienko po wierzchu płytką diamentową (z promieniem r2-r2.5)
albo
2.a - nanieść na czoło lakier biały, albo srebrny tak, żeby wyglądało to podobnie jak tu:
albo tu:
Ta druga wersja jest zdecydowanie tańsza, niż przetaczanie i dlatego proponuję ci, żebyś do fachowców, którzy takie rzeczy na codzień robią się zwrócił, a nie szukał, gdzie taniej, bo to będzie widać, że "taniej było".
3. Po wyschnięciu (też w piecu) pomalować tzw. klarem i w piecu wysuszyć.
I tego byle kto ci nie zrobi. Szanse, że się wciśniesz z tym do producenta są, ale musisz zadzwonić (znajdziesz numer w internecie). Jak nie, musi to być firma nie tylko malująca, ale która przez chromianowanie potrafi przygotować powierzchnię, bo ci lakier znów zlezie i tylko na koszty się narazisz, a firm, które mają warunki do chromianowania aluminium chyba dużo nie ma.
0. Wytrawić (chromianowanie), żeby lakier miał się czego trzymać i nie odpadł po jakimś czasie.
1. pomalować na czarno lakierem proszkowym.
2. Przetoczyć cienko po wierzchu płytką diamentową (z promieniem r2-r2.5)
albo
2.a - nanieść na czoło lakier biały, albo srebrny tak, żeby wyglądało to podobnie jak tu:


Ta druga wersja jest zdecydowanie tańsza, niż przetaczanie i dlatego proponuję ci, żebyś do fachowców, którzy takie rzeczy na codzień robią się zwrócił, a nie szukał, gdzie taniej, bo to będzie widać, że "taniej było".
3. Po wyschnięciu (też w piecu) pomalować tzw. klarem i w piecu wysuszyć.
I tego byle kto ci nie zrobi. Szanse, że się wciśniesz z tym do producenta są, ale musisz zadzwonić (znajdziesz numer w internecie). Jak nie, musi to być firma nie tylko malująca, ale która przez chromianowanie potrafi przygotować powierzchnię, bo ci lakier znów zlezie i tylko na koszty się narazisz, a firm, które mają warunki do chromianowania aluminium chyba dużo nie ma.