
Robię sobie "retrofit" Bridgeporta series 1. Rozebrałem wrzeciono, które jak się okazało złapało wody i rdza zespawała łożyska. Łożyska jakie idą do tego typu wrzeciona to dwie sztuki skośnych łożysk kulkowych 7207 oraz jedno najprawdopodobniej 6206.
Oryginalnie są zakładane parowane łożyska 7207 wraz z odpowiednimi dystansami między bieżniami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Udało mi się kupić dwa precyzyjne łożyska firmy ZVL w dobrej cenie. Niestety nie są parowane. Parowane są na razie poza moim zasięgiem finansowym w tej chwili.
Zamierzam wykorzystać oryginalne pierścienie odpowiednio je zeszlifowując. Układ łożysk "O" tak więc wychodzi na to że węższe części bieżni są na zewnątrz i pierścień wewnętrzny jest krótszy. Chodzi mi o to jak najdokładniej zmierzyć ową potrzebną różnicę w długości? Są jakieś domorosłe sposoby czy zdać się na swój instynkt lub na ślepo zastosować oryginalne pierścienie bez poprawek

Wygląda to tak jak w linku:
https://www.ebay.co.uk/itm/1Set-Milling ... 3195481866
Teoretycznie można by było zamówić coś takiego jak w linku ale produkcja chińska i nie wiem czy to "parowanie" to tak na serio czy to tzw chwyt marketingowy.