Czy warto zacząć pracę jako operator CNC bez doświadczenia i wykształcenia w branży?
Zastanawiam się, czy kurs operatora CNC wystarczy, by rozpocząć pracę w branży. Czy dla osoby bez doświadczenia i formal
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Czy warto zacząć pracę jako operator CNC bez doświadczenia i wykształcenia w branży?
Witajcie,
Potrzebuję opinii doświadczonych specjalistów. Jestem zupełnym nowicjuszem i dopiero zaczynam poznawać tę dziedzinę. Nigdy wcześniej nie miałem żadnej styczności z CNC, jednak ten kierunek bardzo mnie zainteresował i chciałbym pracować w tej branży.
Wiem, że istnieją kursy na operatora CNC i zastanawiam się, czy taki kurs jest wystarczający, aby rozpocząć pracę w tej dziedzinie. Mam jednak wątpliwości, czy te kursy są rzeczywiście skuteczne, ponieważ wydaje mi się, że to kierunek, którego ludzie uczą się latami w szkołach technicznych.
Jestem obeznany z technologią, a programowanie nie jest mi całkowicie obce. Nie mogę powiedzieć, że mam jakieś znaczące umiejętności, ale kiedyś z ciekawości uczyłem się podstaw programowania. Nie mam jednak formalnego wykształcenia w tej branży.
Czy uważacie, że w mojej sytuacji warto inwestować w kursy i próbować swoich sił jako operator CNC?
Potrzebuję opinii doświadczonych specjalistów. Jestem zupełnym nowicjuszem i dopiero zaczynam poznawać tę dziedzinę. Nigdy wcześniej nie miałem żadnej styczności z CNC, jednak ten kierunek bardzo mnie zainteresował i chciałbym pracować w tej branży.
Wiem, że istnieją kursy na operatora CNC i zastanawiam się, czy taki kurs jest wystarczający, aby rozpocząć pracę w tej dziedzinie. Mam jednak wątpliwości, czy te kursy są rzeczywiście skuteczne, ponieważ wydaje mi się, że to kierunek, którego ludzie uczą się latami w szkołach technicznych.