cylinder nicasil + żeliwne pierścienie

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie

Autor tematu
rocker71
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2010, 17:13
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne

cylinder nicasil + żeliwne pierścienie

#1

Post napisał: rocker71 » 28 mar 2010, 17:24

Witam wszystkich i od razu przepraszam za moją ignorancję ale chciałbym żeby ktoś mi wytłumaczył "jak chłop krowie na rowie" czyli łopatologicznie :-) co się stanie jeśli do cylindra z powłoką nicasil zastosuję żeliwne pierścienie tłokowe. Czy uszczelniający (pierwszy od góry) pierścień może być chromowany? Bo w necie i od rzemieślników słyszałem już bardzo różne opinie. Niektórzy doradzają mi żebym zastosował oryginalne pierścienie ale są one poza moimi możliwościami finansowymi, dlatego dorobiłem żeliwne. Podobno oryginalne (w/g jednego z szlifierzy) są kadmowane. W sumie to pierwsze słyszę ale może... Proszę o konkretne i proste odpowiedzi
Pozdrawiam



Tagi:

Awatar użytkownika

pabloz90
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 419
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:53
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

#2

Post napisał: pabloz90 » 28 mar 2010, 18:49

Lepiej nie stosuj - zniszczysz cylinder. W skuterze miałem cylinder aluminium pokryty w środku nicasil i właśnie anty mechanik założył żeliwne pierścienie, ponieważ jak to stwierdził są lepsze. Dodam tylko tyle że silnik nie dał rady dojechać do domu (10 km).
Pozdrawiam Paweł Z.
Projektowanie stron www, Aplikacje dedykowane, Rozwiązania IT, zapraszam na www.dreamagency.eu
Przydatne: elektro-instalacja.pl


Autor tematu
rocker71
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2010, 17:13
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne

#3

Post napisał: rocker71 » 29 mar 2010, 18:08

pabloz90 pisze:Lepiej nie stosuj - zniszczysz cylinder.
Ale dlaczego? Przecież podobno nicasil jest zbliżony twardością do technicznego chromu, a żeliwo wiadomo, dużo bardziej miękkie. No chyba że się mylę albo mam złe informacje. Przy tym dopasowaniu materiałów właśnie pierścienie (jako bardziej miękkie) powinny się dotrzeć do cylindra.

Awatar użytkownika

pabloz90
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 419
Rejestracja: 16 sie 2009, 11:53
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Kontakt:

#4

Post napisał: pabloz90 » 29 mar 2010, 18:11

Szczerze Ci powiem, nigdy nie interesowałem się tym dokładnie (bardziej szczegółowo), jednak w serwisie później mi powiedzieli że nicasil i żeliwne pierścienie to nie jest dobry pomysł.

Może mam złe informacje, ale to co wiem to piszę.

Pozdrawiam :)
Pozdrawiam Paweł Z.
Projektowanie stron www, Aplikacje dedykowane, Rozwiązania IT, zapraszam na www.dreamagency.eu
Przydatne: elektro-instalacja.pl

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Informacji na temat...”