chrom techniczny
-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 64
- Rejestracja: 25 lut 2008, 19:46
- Lokalizacja: Warszawa
chrom techniczny
Chcę pochromować tuleje wielowpustową od chińczyka ZX7016, poniewaz jest bardzo duży luz. Z pomiaru suwmiarką wyszło mi, że mogę położyc warstwę 0,1mm. Czy takie położenie chromu technicznego jest możliwe i czy ma sens w tym przypadku. załączam foto tej tulejki.
- Załączniki
-
- IMG_1008.jpg (38.13 KiB) Przejrzano 2401 razy
Tagi:
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 sie 2009, 21:27
- Lokalizacja: lubelskie / Puławy
ma sens, pochromowane będzie duuuużo trwalsze niż oryginał, żeby nie powiedzieć nieśmiertelne 
ale...
szlifować powinieneś przed chromem (wystarczy tylko zabielić, żeby chrom lepiej chwytał), głębokość szlifu taka by wyrównać całą powierzchnię
teraz chromujesz z naddatkiem pod szlif
i teraz znowu szlifujesz na wymiar jaki jest dla Ciebie najlepszy
wszystko jest do zrobienia...
dużo tego masz?

ale...
szlifować powinieneś przed chromem (wystarczy tylko zabielić, żeby chrom lepiej chwytał), głębokość szlifu taka by wyrównać całą powierzchnię
teraz chromujesz z naddatkiem pod szlif
i teraz znowu szlifujesz na wymiar jaki jest dla Ciebie najlepszy
wszystko jest do zrobienia...
dużo tego masz?
wykonuję:
- srebrzenie
- niklowanie
- cynkowanie
- kadmowanie
- miedziowanie
- fosforanowanie
- oksydowanie
- chromowanie techniczne i dekoracyjne
- anodowanie aluminium (w tym barwne i twarde)
- srebrzenie
- niklowanie
- cynkowanie
- kadmowanie
- miedziowanie
- fosforanowanie
- oksydowanie
- chromowanie techniczne i dekoracyjne
- anodowanie aluminium (w tym barwne i twarde)
-
- Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 70
- Rejestracja: 20 cze 2010, 14:35
- Lokalizacja: racibórz
jeśli mogę spytać to kto dysponuje szlifierką do wielowypustów wewnętrznych, po fotce na górze mogę stwierdzić że średnica to fi 25 na długości minimum 50mm bo nie wiem czym poprawisz ten wielowypust po chromowaniu...
jeśli faktycznie ma 0,1mm luzu to składaj i baw się dobrze, jeśli jest dużo więcej to zrób nową tulejkę albo komuś zleć inaczej to nie przejdzie...
jeśli faktycznie ma 0,1mm luzu to składaj i baw się dobrze, jeśli jest dużo więcej to zrób nową tulejkę albo komuś zleć inaczej to nie przejdzie...
-
- Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 sie 2009, 21:27
- Lokalizacja: lubelskie / Puławy
wewnątrz też się da pochromować ale raczej unika się tego typu prac ze względu na skomplikowanie i konieczność dorabiania specjalnego oprzyrządowania (trzeba dać anodkę wewnątrz).
no i później szlifierza szlag może trafić przy robocie.
no i później szlifierza szlag może trafić przy robocie.
wykonuję:
- srebrzenie
- niklowanie
- cynkowanie
- kadmowanie
- miedziowanie
- fosforanowanie
- oksydowanie
- chromowanie techniczne i dekoracyjne
- anodowanie aluminium (w tym barwne i twarde)
- srebrzenie
- niklowanie
- cynkowanie
- kadmowanie
- miedziowanie
- fosforanowanie
- oksydowanie
- chromowanie techniczne i dekoracyjne
- anodowanie aluminium (w tym barwne i twarde)
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1589
- Rejestracja: 09 gru 2005, 11:52
- Lokalizacja: Lublin
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5597
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
degustator, chyba zgubił link do swojego tematu bo na chwile obecna to nie wiemy o jaki luz chodzi ja nawet nie wiem jaki luz ma "Zośka na wielowypuście ...... a czym właściwie skutkuje taki luz? bo puki co śladów zużycia u mnie nie widać
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos