budowa tłoka silnika spalinowego
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 7724
- Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
- Lokalizacja: kraków
witam !! różnice nie są jakieś powalające - ale jednak są . tak samo jak konstrukcja całego silnika się nie specjalnie różni . i ty wał i tam wał , i tu korbowody i tam , itd . siniki wysokoprężne są generanie bardziej masywne . nie specjalnie chyba dało by się przerobić silnik od fiesty na ropę . w niektórych ( większych ) silnikach diesla w tłokach są " wybrania " w kształcie kuli - tam następuje wtrysk . dziedzina jest dośc obszerna i może ktoś kto jest od tego specjalistą sie wypowie . pozdrawiam !!
Mane Tekel Fares
-
- Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 31
- Rejestracja: 31 gru 2006, 15:14
- Lokalizacja: rzeszów
a tak w ogóle Metalex... to po co Ci wiadomości na temat różnic..? z diesla benzyniaka da się zrobić, natomiast z benzyniaka diesla to już ciężej,a w zasadzie to niemożliwe.przerabianie na LPG czy CNG ma sens tylko przy miejskich autobusach.W ruchu miejskim taki autobus spali pewnie ze 40 litrów napędu a po przeróbce na LPG to ze 60 litrów LPG-tak mi się wydaje ale dokładnych danych nie znam...przy CNG to współczynnik jest w miarę podobny 1m*3 gazu do 1l napędu+/-
bamber