b2g (bmp to g-code)
-
Autor tematu - Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
b2g (bmp to g-code)
Znalazłem na internecie ten program http://www.inf-el.com/cnc/cnc.htm (na pewno wielu z Was go używa).
Opis przeczytałem od początku do końca , ale mam pytanie odnośnie wpisania najbardziej korzystnych parametrów w zakładce ustawienia.
Nie mam doświadczenia w tego typu programach i proszę Was o pomoc.
Opis przeczytałem od początku do końca , ale mam pytanie odnośnie wpisania najbardziej korzystnych parametrów w zakładce ustawienia.
Nie mam doświadczenia w tego typu programach i proszę Was o pomoc.
Tagi:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
Witam!
Trochę bawiłem się tym programem.
Parametry ustawiasz pod swoją maszynę i obrabiany materiał (drewno, alu, mosiądz...)
Więc ciężko powiedzieć jakie są najbardziej korzystne ustawienia. Indywidualne ustawienia prędkości pod obrabiany materiał, głębokość obróbki, rodzaj frezu...
Autorem programu jest kolega z forum:
https://www.cnc.info.pl/topics40/progra ... vt3456.htm
Trochę bawiłem się tym programem.
Parametry ustawiasz pod swoją maszynę i obrabiany materiał (drewno, alu, mosiądz...)
Więc ciężko powiedzieć jakie są najbardziej korzystne ustawienia. Indywidualne ustawienia prędkości pod obrabiany materiał, głębokość obróbki, rodzaj frezu...
Autorem programu jest kolega z forum:
https://www.cnc.info.pl/topics40/progra ... vt3456.htm
W dzień obchodź się z żoną jak z przyjacielem, w nocy jak z przyjaciółką.
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Kontakt:
Wprowadziłem kolegę w błąd.
Lepiej obrazek tworzony lub edytowany w Paincie zostawić w kolorze 24 bitowym ponieważ zapis do mapy bitowej monochromatycznej gubi pośrednie wartość jasności (zapisuje kolor w 1 bicie) a nie w 3x8 bitach o jednakowej wartości.
Jeśli się chce zobaczyć prawdziwe poziomy jasności można użyć do konwersji np. darmowego programu FastStone Image Viewer. Ma on wiele ciekawych możliwości.