automatyka studia ? czy kursy ? może coś innego ?

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie

Autor tematu
creative21
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4

automatyka studia ? czy kursy ? może coś innego ?

Post napisał: creative21 » 07 paź 2018, 20:20

Witam

Nie wiem czy piszę w dobrym temacie jeżeli nie proszę o przeniesienie.

Mam pytania odnośnie automatyki programowanie maszyn CNC itp.

Tak więc jestem po studiach informatycznych (Politechnika Opolska ukierunkowałem się wtedy pod sieci komputerowe z tego też pisałem pracę inż.) studia skończyłem z 5 lat temu od tego czasu jak i przez cale studia nie pracowałem w tym zawodzie ( zarabiałem dobrze nie czułem potrzeby zmiany - mój błąd niestety )

chciałbym zmienić swoja obecną branże (która się już kończy ;/) i przerzucić się o ile się da w moim wieku (33 lata ) na automatykę, programowanie maszyn CNC itp.

mieszkam niedaleko Raciborza są tutaj studia zaoczne tylko czy warto ?

bo na politechnice opolskiej miałem masę niepotrzebnych przedmiotów nie związywanych z informatyką ( przedmiot humanistyczny, chemia..., programy pisałem na kartce a4 :/. ogólnie część zajęć była stratą czasu, ale cóż cłowiek młody głupi )

jak najlepiej to ugryźć czy jest sens zaczynania studiów ?
czy inwestować w kursy ?
są jakieś kursy dla typowych amatorów ?
może zakupić na początek jakiś sprzęt ?
co możecie podpowiedzieć ?

dzięki za pomoc :)

strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2

Re: automatyka studia ? czy kursy ? może coś innego ?

Post napisał: strikexp » 07 paź 2018, 20:28

creative21 pisze:
07 paź 2018, 20:20
chciałbym zmienić swoja obecną branże (która się już kończy ;/) i przerzucić się o ile się da w moim wieku (33 lata ) na automatykę, programowanie maszyn CNC itp.
Da się w każdym wieku o ile masz zdrowie ;)