Witam.
Jestem bardzo początkujący w projektowaniu. Zrobiłem sobie cylinder z krzyżem na środku. Próbując zaprojektować ruch frezu tak by mi ten krzyż wyciął otrzymuję w symulacji tylko efekt wiercenia na środku. Patrzyłem na różne tutoriale i nie mogę doszukać się błędu.
Cześć chce zrobić wgłębienie w desce w kształcie elipsy na Fusion 360. Mniej więcej naszkicowalem to poniżej ręcznie
Mógłbym ktoś doradzić jak to zrobić ? Jaka opcja ? Lub czy jest jakiś film na Youtube.
Raz to zrobiłem ale zapomniałem jak A teraz nie mogę tego powtórzyć
Próbuję nauczyć się trochę rysować w Fusion360 (dotychczas tylko CAMowałem).
Chyba jestem jakiś zapóźniony bo mi banalne rzeczy nie wychodzą
Rysuję skecz - koło, w środku drugie mniejsze. To drugie chcę przesunąć o x i y mm.
Robię prawoklik na tym kółku, wybieram "move", wpisuję dane, program pokazuje gdzie
kółko się przemieści, klepię ENTER i kicha - nie przemieszcza się. WTF?
Pewnie coś banalnego, podpowiecie?
Autoresponder
q
Dodane 1 godzina 7 minuty 15 sekundy:
Czy mogę prosić o pomoc w kilku banalnych sprawach? Nie ogarniam tego po prostu
q
„Największym wrogiem wolności jest najedzony niewolnik.”
Jeśli chodzi o opcję Move to po co Ci ona? Nie powinno się w taki sposób poruszać geometrią, tylko za pomocą wymiarów, bo jak nie będzie wszystko miało wiązań to potem zmienisz jakiś wymiar i rysunek wystrzeli w kosmos.
Z tymi wymiarami przy tworzeniu to u mnie dzieje się tak samo, jak u Ciebie teraz, chociaż przed chwilą odpalałem i było normalnie. Trochę WTF, ale ponownie - rysujesz mniej więcej, a potem sobie poprawiasz wymiar na taki, jaki chcesz. Nigdy wcześniej nie korzystałem z tej opcji wpisywania wymiaru przy tworzeniu geometrii.
Przepraszam, za poziom pytań - ja nie chcę poruszać żadną "geometrią" tylko tym kółkiem które na środku narysowałem Zacząłem od środka bo to jakieś logiczne a tu siurpryza
Z tym skalowaniem to jak się to robi> Kiedyś mi się udało, ale tylko raz
Kurdę, wszystko w tym programie jest zbyt "intuicyjne"