anodowanie Kielce
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
anodowanie Kielce
Witam
Potrzebowałem ostatnio zawodowo poanodować aluminium. To, że wiem prywatnie jak się anoduje aluminium to nie ma znaczenia - nikt mi nie zapłaci - nie znam się. Kropka.
Traf chciał, że zostałem przekierowany przez kierownika na anodowanie w Kielcach , chociaż kilka firm znam. Z Google wyskoczyła tylko jedna firma: Intertechbud.
Licząc na to, że ceny anodowania w Polsce są +- podobne wysłałem materiał i jakież ździwienie?? W tej firmie wyliczyli mi 4 zł/dm^2. Za moje zlecenie to wychodziło 1100zł netto. W Anodal w Warszawie za to samo chcięli trochę ponad 60zł.
Mało tego: kategorycznie zarządałem wstrzymania procesu w tym Intertechbudzie. Po jednym dniu stwierdzili, że przez pomyłkę poanodowali polowę. Ja, że nie odbiorę towaru za te cenę. Drugiego dnia telefon...kolejna pomyłka pracownika poanadowali całość. Teraz do mnie wydzwania jakaś pracownica czy odbiore towar. Prezes spuścił z ceny i teraz chce juz tylko 10 razy wiecej niż cena rynkowa w Polsce.
Dałem się zrobić jak dziecko.
I jak taką firmę nazwać?
Potrzebowałem ostatnio zawodowo poanodować aluminium. To, że wiem prywatnie jak się anoduje aluminium to nie ma znaczenia - nikt mi nie zapłaci - nie znam się. Kropka.
Traf chciał, że zostałem przekierowany przez kierownika na anodowanie w Kielcach , chociaż kilka firm znam. Z Google wyskoczyła tylko jedna firma: Intertechbud.
Licząc na to, że ceny anodowania w Polsce są +- podobne wysłałem materiał i jakież ździwienie?? W tej firmie wyliczyli mi 4 zł/dm^2. Za moje zlecenie to wychodziło 1100zł netto. W Anodal w Warszawie za to samo chcięli trochę ponad 60zł.